PsychoLynx Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Er det fler her inne som bruker dette til hundene sine? Dette med kosttilskudd osv som VIRKER er jo et stort tema. Men her har iallefall jeg funnet noe jeg syns virker på mine hunder. Og dette er også noe vi anbefaler på klinikken jeg jobber ved. Dette er testet og plukket i småbiter ved et av de større dyresykehusene i sverige, og det eneste som kom gjennom nåløyet der. Men, altså... Fler som har testet og har noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Nei, det har jeg ikke. Har du mer info?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Aldri hørt om en gang. Så du kan jo fortelle hva det brukes til for oss uinnvidde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 bruker glyco flex på min engelsk setter som har litt artrose i ene skulderen. Syns det fungerer veldig bra på han. Fant en link med litt info om hva det er:http://www.aptuspet.com/files/aptus/Images%20NO/Glycoflex_oct_2012.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Takk for info. Jeg har brukt gluco.... før uten særlig virkning. Funker dette bedre fordi det er sterkere? Hva ligger prisen på? Min skal jo ha 3 hver dag, det kan fort bli dyrt føler jeg. Og hvorfor er dette bedre enn pulver? kapsler? piller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Jeg betaler rundt 449 for en pose med glyco flex III, gir en bit hver dag, men i følge vetrinær gjør det ingenting om det går to dager mellom. Men i oppstarten skulle settern ha to biter hver dag i 4 - 6 uker for å gi en boost, for så å gå ned til 1 pr dag, eller 1 annenhver dag. Jeg bruker nå å gi ca 1 pr dag ( hender jeg glemmer å gi glyco flex, og det går to tre dager) + at jeg forer med hills j/d, og V&H innimellom i tillegg til glyco flexen. merker det fort om han går for lenge uten glyco flex, blir fortere stiv, og haltheten kommer tilbake. Glycoflex er dyrt, men jeg syns det er vært det, med tanke på at han kanskje måtte gå på kortison. Foreløpig bruker han ingen form for medikamenter. Om det fungerer bedre enn noe annet skal jeg ikke uttale meg om, for jeg har ikke erfaringer med noe annet. Men i følge min vetrinær, så er glyco flex optimalt sammen med hills sitt j/d for, pga at det er glyco i det foret også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 har brukt det på ene her i 4 uker, og så ikke noe endringer iallefall. Skulle kanskje gitt det litt mer tid men I tillegg liker de ikke smaken på de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Bridie virker å være langt bedre i de periodene jeg husker å gi glycoflex enn da hun ikke får det. Og både katter og hunder her er helt ville etter smaken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts