Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Er det noen i Arendal/Grimstad-området som kunne tenke seg å treffe min 14 uker gamle valp?

Jeg kjenner ikke så mange med hund i nærområdet, og de jeg kjenner er ikke helt som de skal være. Derfor trenger hun å treffe trygge og rolige hunder med godt språk i alle størrelser, og også andre valper.

Det hadde vært veldig hyggelig om noen vil treffe oss! Det gjør ikke noe om dere er litt utenfor Arendal/Grimstad, men ikke for langt unna.

Skrevet

Arendal & Omegn hundeklubb har fb gruppe. Det er en del med staff og andre bullehunder rundt her,vet det er en gjeng med fransk bulldog som treffes jevnlig. Fransk bulldog aust-agder tror jeg fb gruppa heter. Mine mynder syns bullehunder blir fryktelig uhøflige og hardhendte dessverre :)

Skrevet

Arendal & Omegn hundeklubb har fb gruppe. Det er en del med staff og andre bullehunder rundt her,vet det er en gjeng med fransk bulldog som treffes jevnlig. Fransk bulldog aust-agder tror jeg fb gruppa heter. Mine mynder syns bullehunder blir fryktelig uhøflige og hardhendte dessverre :)

Takk, skal prøve på facebook også.

Jeg forstår godt at de syns det ;)