minimoo Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Noen som har denne? Er de like i storrelsen som vinterdekkenet fra Hurrta? Vi har str 40 i vinterdekken og det dekker godt, neste paa kanten til stor. Dermed er jeg redd str 35 blir for lite i hoodie'n, mens 45 blir altfor stort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Jeg har den, og Lola her inne lurte litt på str til sin Casper, så hun kan nok svare deg på str Synes de virker normale i str, men jeg har bare dette dekkenet fra Hurtta. Mitt er i str 55, til en engelsk setter hann, han bruker 55-60 i dekken (60 kan være litt stort) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 20. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Takk for svar Er fortsatt veldig usikker! Heller mot 45, men er redd det blir veldig digert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Det er min hannhund på 2,5 år som har dette dekkenet, men jeg har brukt det på valpen som er 6 mnd også. Han er litt mindre, men selv om dekkenet er større til han så ligger det fortsatt godt synes jeg Du får ikke prøvd det noe sted? Har du målt hunden din og sammenliknet med strtabellen til Hurtta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 20. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Finner ikke dette dekkenet i str-tabellen, men som sagt passer str 40 i vinter/regndekkenet. De hadde ikke disse paa dyrebutikken, saa jeg bestiller heller fra divinedog. Men hvis de er noksaa like i str kunne jeg evt ha provd vinterdekken i str 45 bare for aa se hvor stort det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Jeg har ingen andre Hurttadekken å sammenlikne med, men det jeg liker med dette dekkenet er at det er kort (fra ryggen og ned) og smalt, og det virker som at det ligger godt på Bris selv om han bare er 6 mnd og mindre enn Isak som egentlig bruker dekkenet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Jeg har nettopp kjøpt :-) Veldig fornøyd. Hvis du klikker på linken i signaturen min, og ser til høyre i bloggen ganske langt opp så er det et innlegg som heter "hurtta lifeguard etteleranne"... bilder og sånn. casper er ca 57-61 cm lang (litt forskjellig hver gang ) men 65 paset utmerket iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Haha, ja, jeg ble gal da jeg skulle måle ryggen til Isak for den hundegenseren jeg bestilte, kom sjelden fram til samme tall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Casper i rååsa! Veldig lekker Da prøver jeg 45. Tvitvi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Jeg har ikke angret iallefall :-) Jeg har funnet ut at den sitter best på når jeg har på ham sele (bruker den av fleece fra trixie for den er stor nok til slikt, skikkelig lurt å bruke den selen i verden som tar opp mest vann ), da holder det seg veldig stabilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 24. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Str 45 ble stor, men det funker :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts