Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikse hælen innvendig i støvel


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Foret i helen i muckbootsa mine er helt utslitt så det blir vondt å gå med og sliter veldig på ullsokkene.

Noen geniale forslag på quick fix?

Ser liksom for meg en innvendig hel jeg kan klistre på el, litt som en såle liksom.. :P

Heh takk, de er jo ellers mer enn gode nok for en sesong til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Tror ikke du får det til å funke tilfredstillende i støvlene, men det finnes jo sånne hælkapper man legger i sko for å forhindre at de "kjipper". Alternativt får du trekke en nylonstrømpe utapå ullsokken ;)

Aha og det får man i skobutikker eller?

Jeg har samme greia i Vikingstøvlene mine, som ellers er helt fine og som jeg er alt for glad i til å kvitte meg med. Kan ikke gaffateip fungere da, det fungerer jo til alt annet? :whistle: Eller blir det kanskje litt for glatt...

Er vel heller at etter 3-4 ganger begynner den å løsne men midlertidig om man gidder bytte titt og ofte kan det være verdt å prøve, :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i en lapp neoprene, og litt to-komponent lim? Klipp og lim :)

Red: To-komponentlim til båtrep. er kanskje ikke bare bare å få tak i en skvett av, så hjernen min begynte å fungere :P

http://www.striestrommer.no/diverse/vedlikehold/mcnett-black-witch-neoprenlim-28-gram

Men det forutsetter jo at et er noe igjen å lime på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...