Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikse hælen innvendig i støvel

Recommended Posts

Guest Kåre Lise
Skrevet

Foret i helen i muckbootsa mine er helt utslitt så det blir vondt å gå med og sliter veldig på ullsokkene.

Noen geniale forslag på quick fix?

Ser liksom for meg en innvendig hel jeg kan klistre på el, litt som en såle liksom.. :P

Heh takk, de er jo ellers mer enn gode nok for en sesong til.

Skrevet

Tror ikke du får det til å funke tilfredstillende i støvlene, men det finnes jo sånne hælkapper man legger i sko for å forhindre at de "kjipper". Alternativt får du trekke en nylonstrømpe utapå ullsokken ;)

Skrevet

Jeg har samme greia i Vikingstøvlene mine, som ellers er helt fine og som jeg er alt for glad i til å kvitte meg med. Kan ikke gaffateip fungere da, det fungerer jo til alt annet? :whistle: Eller blir det kanskje litt for glatt...

Guest Kåre Lise
Skrevet

Tror ikke du får det til å funke tilfredstillende i støvlene, men det finnes jo sånne hælkapper man legger i sko for å forhindre at de "kjipper". Alternativt får du trekke en nylonstrømpe utapå ullsokken ;)

Aha og det får man i skobutikker eller?

Jeg har samme greia i Vikingstøvlene mine, som ellers er helt fine og som jeg er alt for glad i til å kvitte meg med. Kan ikke gaffateip fungere da, det fungerer jo til alt annet? :whistle: Eller blir det kanskje litt for glatt...

Er vel heller at etter 3-4 ganger begynner den å løsne men midlertidig om man gidder bytte titt og ofte kan det være verdt å prøve, :)