Kaja Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Hadde satt veldig pris på om folk kunne like dette bildet http://www.facebook.com/photo.php?fbid=404467309607104&set=a.404467296273772.112939.283516558368847&type=1&theater Siter
lucy Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Liker ikke å stemme på sånne oppfordringer med mindre jeg mener de faktisk er best, men her var jo dette klart det beste bildet Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.