tm100021 Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Jeg tenkte på å ta med meg gulrotmuffins, også rundstykker, noe omelettgreier og kanskje noen paier (Ja, dere vet jo hvor glad jeg er i å bake og glad i sånne ting så når jeg endelig får anledning får ingen lov til å si at jeg har med meg for mye ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Ooooiii! Her er det jo nesten så man må melde på Sonenkoldtbord :santa: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Ohhh dette vil jeg være med på også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gruppe 2 er lørdag. Blir jeg mutters alene der oppe da eller? *hadde også lyst på koldtbord* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gruppe 2 er lørdag. Blir jeg mutters alene der oppe da eller? *hadde også lyst på koldtbord* Ja, det ser sånn ut... LOL Hvis jeg skal dit er det søndagen også for meg (gruppe 1). Langbord høres strålende ut! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Aner ikke om jeg jobber eller hva, men hvis jeg ikke gjør det, så kommer jeg, og da vil jeg også være med på koltbord! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gruppe 2 er lørdag. Blir jeg mutters alene der oppe da eller? *hadde også lyst på koldtbord* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Du og jeg kan ha koldtbor! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Jeg stilte for Antonia Lorenzo i september i drammen, men ser han er dommer for min rase på denne utstillinga også, er det vanlig at samme dommer dømmer samme rase iløpet av et halvt år? Det er ikke uvanlig, særlig når dommeren bor i Norge. På berner har samme dommer fra Latvia dømt oss i juli, august og oktober. Kjempespennende... For et par år siden satte to arrangører opp samme dommer på rasen to helger etter hverandre - og dommer hadde dømt en spesial et halvt år tidligere i tillegg. Da mailet jeg og gjorde dem oppmerksom på det (jeg forventer ikke at de samarbeider om sånt), men dommerkabalen var allerede lagt og ingenting kunne gjøres. Det vet jeg de tapte mange påmeldinger på. Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da. Selv skal jeg søndag, Hva sier dere andre som skal den dagen? Oh, da må jeg jo komme bort på søndagen. Vår rase går lørdag, men det ser ikke ut til at jeg skal stille, så kanskje jeg ikke en gang skal dra bort den dagen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Da ser det ut som om jeg og Gneisen skal prøve oss på vårt første valpeshow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese Andrea Sannes Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg kommer meg begge mine (bosse å silas) plussnat jeg skal stille tibbetanske terrieren til kjæresten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 PM ute! 9 aussier kl 12, 4 kelpier kl 10 2 kelpie valper kl 9. http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachmentFile?UTID=120592 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Ikke en eneste sort dverg faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg er happy for at ingen av rasene mine har dommerendring, men er glad for at Synn er der og kan hjelpe meg for det blir travelt Angrer noe veldig på at jeg ikke meldte på Oliver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Venninna mi skal stille to ulvehunder da, så jeg tror jeg blir med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jøss, 7 voksne og 11 valper faktisk... Utrolig. Tror ikke det har vært så mange voksne påmeldt på nasjonale utstillinger overhodet i år, og alle valpene da gitt -DET var jo artig . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Lurer på hvem den 4 AKen er Fortsatt folk med på litt langbord i forbindelse med gruppene søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg er ihvertfall med ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Lurer på hvem den 4 AKen er Fortsatt folk med på litt langbord i forbindelse med gruppene søndag? Japp, jeg må bare dumpe pia på et tog en eller annen gang på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 (endret) Lurer på hvem den 4 AKen er Fortsatt folk med på litt langbord i forbindelse med gruppene søndag? Er med på litt langbord Arja, Dany og en av dine er påmeldt? Husker ikke hvem du meldte på. Hm.. ja hvem er den siste tro.. Fant det ut! Endret 19. Desember 2012 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 15 grander, ingen det:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 10 (!) valper og 25 voksne! DET blir kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jøss! To valper! Lurer på hvem den andre er. Noen kelpiefolk som vet? Og nå slo jo nervene til her. Over 10 år siden forrige gang i utstillingsringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Er med på litt langbord Arja, Dany og en av dine er påmeldt? Husker ikke hvem du meldte på. Hm.. ja hvem er den siste tro.. Fant det ut! Blaze er påmeldt. Og det er Humla som kommer Passer meg fint med en hund imellom Arya og Blaze. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Blaze er påmeldt. Og det er Humla som kommer Passer meg fint med en hund imellom Arya og Blaze. Ja det passer jo bra. Hvor gammel er Humla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Ja det passer jo bra. Hvor gammel er Humla? 2-3 år er hun vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts