Guest Michellus Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Jeg tenkte ikke fast som i fast en gang i uka til en hviss tid, men kanksje noe vi kunne gjentatt litt ofte? OM jeg jobber da, så kan jeg jo evt be om å få byttet vakt Vil veldig gjerne være med se Siter
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Ja, vi blir gjerne med på å trene spor med andre vi, altså! Siter
Heidihj Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Ehm. Kan vi utsette til kvart over tolv? Jeg kom på at jeg har obligatorisk på skolen til 12.. Siter
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Det går fint for meg i alle fall. Siter
Heidihj Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Da kan jeg snike meg ut litt før, ha hundene i bilen og bare forte meg opp i skogen Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Vi krysser fingrene Siter
Ingvild Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Funnet ut om du kommer deg avgårde eller ikke, Michelle? Greit å vite om jeg skal vente på deg eller ikke. Jeg er i alle fall ved GG-hallen kvart over elleve. Siter
Gjest Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Å! Jeg hadde så veldig gjerne blitt med, nå som jeg for en gangs skyld har fri på fredagen. Men har jo selvfølgelig allerede planer.. Planene er forsåvidt å gå tur i Ås med ei venninne da, så kan jo hende vi møter på dere Vi har heller aldri gått spor før da, så det hadde blitt litt av en jobb for deg Ingvild - du har ikke vurdert å starte sporkurs for soniser i Ås og omegn da? Siter
Ingvild Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Haha, jeg er ingen sporekspert altså! Men hadde vi vært mange nok interesserte hadde det ikke vært umulig å fikse et eget sporkurs og leie inn instruktør selv, da. 1 Siter
Gjest Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Det hadde faktisk vært kjempeartig Nå har jo ikke akkurat jeg den fødte spor-rase da men Hadde vært morro å prøvd seg allikevel Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Ikke jeg heller, Bie Siter
Heidihj Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg hadde helt klart vært med på et sporkurs! Mayah skal bli min superspormalamute! Siter
Guest Michellus Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Unnskyld så mye for sent svar! Er ikke ordentlig hjemme før nå. Men nei, jeg kan ikke. Jobber 11-19 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Da er jeg på stasjonen 11.34. Er du der da Ingvild, eller kanskje heidihj? Siter
Ingvild Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Unnskyld så mye for sent svar! Er ikke ordentlig hjemme før nå. Men nei, jeg kan ikke. Jobber 11-19 Det var dumt. Vi får ta det igjen en annen gang! Da er jeg på stasjonen 11.34. Er du der da Ingvild, eller kanskje heidihj? Jepp, jeg er der da! Heidi slutter ikke på skolen før tolv, så vi møter henne oppi skogen. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Ok Vi er vel lette å se, knallgrønn goretex jakke og en engelsk setter, hehe Bra trening for hundene å gå tur ved siden av hverandre uten å hilse, gjorde det da jeg møtte Julie herfra også, og begge hundene sleit de første minuttene, og så gikk de såå fint Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Tusen takk for en kjempefin dag Jeg er minst like sliten som Bris, han ligger rett ut ved siden av meg Utrolig morsomt å lære litt spor, og veldig gøy å se at Bris klarte det ganske bra med tanke på at det var første gangen og at han er en setter som ikke har det så naturlig for seg å gå etter spor på bakken. Jeg er veldig fascinert over at hundene klarer å lukte dette, så det var gøy å se at min egen hund klarte det Virket som både menneskene og hundene hadde en god kjemi Tusen takk Ingvild, som tok deg tid til å hjelpe oss og lære oss. Jeg fikk bare tatt bilder av Ingvild og Geo i sporet, for jeg gjemte meg for Heidi og hennes vakre malamut Bris hadde såå lyst til å være med da Geo gikk sitt spor Liten pause Geo og Bris Siter
Ingvild Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Takk for treningen, det var hyggelig! Geo hadde det fryktelig hektisk i sporet i dag, og blir gjerne med på å trene mer en annen gang. 1 Siter
Heidihj Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Takk for en flott trening! Mayah og jeg storkoste oss! 1 Siter
Maria Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg vil gjeeerne være med og lære litt spor en gang. Vet ikke helt egnetheten til Mini ennå, men jeg vil lære om det i alle fall! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Bris og jeg kunne ingenting, men jeg synes det gikk ganske bra Så bra at jeg la et spor selv dagen etterpå, og Bris skjønte hva han skulle gjøre før jeg tok han ut av bilen Han ble hekta Siter
Heidihj Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg og Mayah blir gjerne med på en sporøkt igjen! Har også trent litt spor senere, og Mayah tok det veldig fort 1 Siter
Guest Limo Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Så koselig Jeg vil også være med dersom dere skal trene spor en annen gang Har gått sporkurs tidligere, men det er vel 9 år siden nå, så kan ikke påstå at jeg husker så veldig mye Lydighetstrening er jeg også med på. Siter
Recommended Posts