Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg går jo veldig mye i mørket i skæven, og tenkte at det hadde vært genialt å kunne se hundene mine og samtidig også vite hvem av dem som er hvor. Så da trenger jeg halsbånd som lyser i 3 forskjellige farger :)

Har plukka med meg en rosa fra hööks, og kom over denne fra Canis nå

http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=RF54_var&mid=322&ug=

Noen som har prøvd den? og vet om det går an å ha en fast farge på den, når den lyser fast, altså ikke skifter farger?

Hvis den skifter farge, så vet noen om flere halsbånd som lyser? :)

Skrevet

Tropehagen Zoo og TAM-butikker har noen som likner på de du linka til hos Canis. De finnes med rødt, grønt, blått og lilla lys :)

Skrevet

Jeg bruker den fra Tropehagen å er veldig fornøyd.. Fåes med rødt eller blått lys. Kan enten blinke eller lyse konstant. Til nå tålt både regn, full rulle i vått terreng, og rulling :)

Skrevet

Hvordan er det å bestille fra ebay? Er det lettvint så lenge man holder seg under 200 kr og slipper toll? :)

Ja, veldig enklet, jeg har paypal konto og da syntes jeg det går veldig lett, litt for lett kanskje, bare noen trykk også er varen betalt... :innocent:

• Like 1
Skrevet

Hvor mye bruker frakten å komme på? Er de 147 kr inkludert frakt, Caroline?

sto free shipping på mitt, så regner da med at det ikke er noen frakt :)

• Like 1
Skrevet

Hvordan er det å bestille fra ebay? Er det lettvint så lenge man holder seg under 200 kr og slipper toll? :)

Jeg var veldig skeptisk til det første gangen. Men det var kvalmende lett :lol:

• Like 1
Skrevet

Hehe :P Jeg er bare litt skeptisk til uforutsette utgifter siden jeg generelt er ganske blakk :P Så noen hundrelapper ekstra er ganske mye for meg, hehe :)

Kjenner meg godt igjen i den. Vi har ikke fått noen ubehagelige overraskelser i alle fall. ;-)

• Like 1