Gå til innhold
Hundesonen.no

Manøvrering mellom emnene?

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

Kanskje det finnes en enkel løsning som jeg ikke har sett her enda, men jeg savner en menylinje/valg som gjør det mulig å bytte emne/tema (Foring, valper, Off Topic og hva det nå heter alt sammen) UTEN å måtte gå tilbake til www.hundesonen.com "manuelt"...

Nei, jeg er ingen nettkløpper og roter i veg, men dette hadde gjort hundesonen enda mer attraktivt og brukervennlig for meg.

På forhånd takk,

Trendy

Skrevet

under innleggene så kan du hoppe til de andre forumene uten og gå tilbake til hundesonen.com :lol: det står noe sånnt som gå til: også er det sånn "nedover-meny" der du kan velge forum :lol:

til høyre for ny topic og post reply under siste skrevet innlegg for å si det enkelt :D

Skrevet
Det var jo enkelt (selv om jeg gjerne skulle ha sett alternative emner hele tiden, jeg da!

Gammel dame vond å vende, vet du! :wink:

hehe, er ikke lett og finne fram på helt nytt forum vet du :lol:

EDIT: er det forresten du som driver oppdrett trendy greyhounds? :lol:

da har vi i såfall en felles venn, trendy amusement "chanta" :D

Skrevet

Som Buhundjenta sier så er det letteste å bruke "Gå til" nederst til høyre her. Du venner deg nok til det etter hvert! Selv bruker jeg den aldri, jeg trykker alltid på banneret for å komme til hovedsiden når jeg er ferdig med et emne, hehe. Ellers så bruker jeg nå f.eks linken som det står "Postboks" på over her fordi jeg har et ulest emne i postboksen som jeg må tilbake til, og da gidder jeg ikke gå omveien om hovedsiden :lol: Men det er mange forskjellige måter å navigere på, blir helt sprø når jeg ser andre som surfer på sider på andre måter enn meg, hehe.

Skrevet

Herregud,der fant jeg den...er det mulig :oops: :roll: Jeg har irritert meg over det samme siden jeg snubla inn her :oops: Godt noen har vett til å spørre :lol:

Skrevet
Herregud' date='der fant jeg den...er det mulig :oops: :roll: Jeg har irritert meg over det samme siden jeg snubla inn her :oops: Godt noen har vett til å spørre :lol:[/quote']

:lol::D:P :oops: :oops: :P;)

(da var vi flere gitt...hihih) 8)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...