Gå til innhold
Hundesonen.no

Organisering av dagene med studier/jobb


G & Quarlo

Recommended Posts

Litt merksnodig overskrift kanskje, men jeg skal forklare hva jeg vil frem til:

jeg er fulltidsstudent, og jobber mange av fridagene mine. Det vil si at store deler av dagen tilbringes ikke hjemme, som for mange andre som ikke av en eller annen grunn har kortere dager/hjemmeværende.

Hvordan legger dere som er borte i rundt 8 timer om dagen opp dagene mtp hundeholdet?

Hvor mye tid får dere brukt på hunden(e)?

Har dere noen tips til hvordan man skal effektivisere dagene litt, så det blir mer tid til hund?

Opplagte ting er jo å skru av TV'n, for eksempel, men det hadde vært interessant å høre hvordan de som driver MYE med hundene legger opp dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. :lol:

-du kan jo stå opp tiligere, og gå en skikkelig tur med hunden da :D og bruke mye tid på den,

-mindre hundesonen, mer hund :P (den er vanskelig, jeg vet.. :P)

-ta hunden med på skole/jobb?

om du har bil kan jo hunden fint være der, så kan du lufte den i pauser/frimnutt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 timer på skole hver dag og jeg får tid til hunden.

Men jeg har dårlig samvittighet de dagene jeg har lekser eller annet jeg MÅ få prioritert før pitos tur og dermed ikke får gått tur i skogen den dagen.

Som du sier så handler det om å prioritere. Vil jeg se på "fustrerte fruer" eller vi jeg gå tur med hunden? Vil jeg øve til prøven eller vil jeg trene hunden?

Noen ting MÅ man bare prioritere først får å komme seg noen vei her i livet og da må Pito vente med turen. Men andre ting kan jeg godt ofre slik som tv programmer,tid på hundesonen o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mindre hundesonen' date=' mer hund :lol: (den er vanskelig, jeg vet.. :D)[/quote']

Hehe, ja. :wink: