Gå til innhold
Hundesonen.no

Må skryte litt jeg og...


Synne N

Recommended Posts

Kali er en ganske reservert liten hund, men julefeiring hos tanten min måtte hun bli med på. Jeg var litt redd for hvordan hun skulle reagere på tre unger og 8 voksne. Hun pleier å være veldig på vakt og trekke seg unna når det blir for folksomt.

Med en gang hun kom inn logret hun med halen og gikk rundt å snuste. Hun hilste litt på noen, spesielt barne. Flinke hunden.

For det meste av kvelden gikk hun rundt med pipeleken sin og irriterte vettet av de voksne eller spiste på griseøret sitt. Hun reagerte ikke en gang når det ringte på.

Det eneste hun ikke likte i det hele tatt var julenissen :)

Men hvis man tenker over det så er det ikke så rart når en feit mann i røde klær (hun liker ikke rød) med mørk skummel stemme og maske kommer inn i stuen uten forvarsel. Det er hennes verste mareritt, så da fikk han høre det. :)

I går var vi på besøk hos noen venner som ikke er så veldig glad i hunder. De er mer katte mennesker. De sa at Kali var det beste eksemplare av en hund de kunne hatt på besøk. Hun hilste og snuste litt og så la hun seg fint ned og sovnet.

Er kjempe stolt av jenta mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...