cloe Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Noen som kan komme med tips om godebiter jeg kan bruke på en hund som har følsom mage? Siter
Guest Yellow Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Lage selv av rent kjøtt? Tørke i kjøleskap, fryser, ovn eller koke. Siter
lucy Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Fiskeprodukter pleier vel vaere greit for sarte mager; fiskepudding, -boller og -karbonader. Ellers har provit frysetørket sei som du kan prøve, men de er litt dyre da. Siter
Arielle Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Vom og hundemat sine godbiter er helt naturlig så du kan prøve de Sender deg en PM Siter
simira Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Ren kylling i ulike former? (stekt, tørket, kokt) Siter
cloe Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2012 hjertelig takk for mange gode forslag. Noen som vet hvordan hjemmelaget leverbiter er bra for magen? Siter
MiO Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Noen som vet hvordan hjemmelaget leverbiter er bra for magen? Mener du å spørre om noen vet hvorfor de er bra for magen eller...? Eller mente du hva slags leverbiter som er bra for magen? "Hvordan" leverbiter er bra for magen ble litt uforståelig spørsmål for meg :-) Siter
Guest lijenta Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Lag godbiter av noe som er rent altså består av en ingrediens. Test ut en typegodbit av gangen for det er gjerne litt forskjellig de sarte magene reagerer på Siter
lucy Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Lever og annen innmat er vel sånt som typisk kan vaere litt tøft for en sart mage... Siter
mokken Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Jeg hadde en hund tidligere med sart mage, lever kunne han ikke få. Kylling/kalkun og fiskekaker gikk det endel av Siter
Recommended Posts