Gå til innhold
Hundesonen.no

Pomeranian tispe på 9mnd vil ha noen nye lekevenner:)


Kari Hopland Midttun
 Share

Recommended Posts

Heisann..

Jeg har en pomme på 9 mnd som heter Molly.. Hun er veeldig leken, og elsker å løpe rundt, kaste ball, pinne, egentlig alt så beveger seg.. Hun er veldig glad i andre hunder, har aldri hatt noen problemer med det. Hun er veldig ivrig, og har massseee energi. Vi bor på Danmarksplass, og lurer på om det er noen som har lyst å leke med oss?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 9 uker gammel mopsvalp som svært gjerne spinner litt sirkler om hun får lov :) bor ikke langt fra nesttun :)

selvfølgelig:) noen dager det passer bra? jeg er ikke kjent på nesttun,, men er det noen steder der man kan slippe de da? helst inngjerdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig:) noen dager det passer bra? jeg er ikke kjent på nesttun,, men er det noen steder der man kan slippe de da? helst inngjerdet..

Bedre jeg bare busser til deg om du vet om inngjerdet på danmarksplass :) Kiri har ikke vondt av en busstur :) jeg kan døgnet rundt :) men bør ikke regne da frysepinnen min bare setter seg på stumpen og gråter da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre jeg bare busser til deg om du vet om inngjerdet på danmarksplass :) Kiri har ikke vondt av en busstur :) jeg kan døgnet rundt :) men bør ikke regne da frysepinnen min bare setter seg på stumpen og gråter da :)

hehe, det høres kjekt ut! vi kan jo bare sette av en ettermiddag, så ser vi ann været den dagen.. ja jeg vet om en lekeplass jeg har vært før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert:) noen dager som passer bedre enn andre ?

Passer stort sett greit for meg, så lenge det planlegges en dag eller to i forveien :-) Løpetid her nå da, så det blir bare jentetreff på damen de neste ukene. Vi kan komme til Danmarksplass egentlig når som helst som passer deg/dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...