Raksha Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Denne skal antakeligvis til oss snart, heter Jonas nå, men navnet jonas er ikke noe positivt i min verden, så vi trenger nytt navn på han. Helst ikke menneskenavn. Kattene som bor her fra før heter Ziva, Kodak, Gråpus og Kvitekatten. Trenger noe som kan passe til en sjenert fyr som er født ute av en mor som ble flyttet fra. Hjelp? Æh never mind - tror han blir Milo, om ingen har noen supergode forslag som bare mååå brukes. Siter
MiO Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Snøpus :-) (født ute, er også mest hvit på kroppen) Siter
Raksha Skrevet 10. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2012 Snøpus blir litt for likt kvitepusen, som er hvit med litt grått. Men trooor han blir en Milo. Siter
Teserere Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Å, så søøøt Syns egentlig han ser ut som en liten Oscar! Jeg liker at katter har navnt med s i. Her er noen forslag: Betydning rød: Rusty / Rust Brazil Rufus Russell Shani Pyrrhus Rousse Rush / Rushe / Rushkin Paz (gylden) Siter
Sanne Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Åååh for en nydelig skapning :wub: Milo er jo et skjønt navn da Men Rusty var jo også knalltøft! Siter
Teserere Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Ehm, jeg kjenner en jentepus som heter Milo. Siter
Raksha Skrevet 10. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2012 Oh mange tøffe navn Skal tygge litt på dem. Navn som begynner på R utgår egentlig, skarrer på r'en jeg. Det gjør ikke bonden. Siter
Bård Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Det som falt meg inn mht historie og at han er litt beskjeden, men også bare en del forslag uten hold i virkeligheten. Pjusken Fattigmann Traktor Loffen Slappo Somle Momle Sikksakk Humbug Hobo Natta Fiskemann Popcorn Tramp (på engelsk) Siter
Raksha Skrevet 11. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2012 Takk! Ikke funnet noe som virkelig treffer enda. Så han blir nok milo :-) men jeg fikk i det minste vist han frem. :-D 2 Siter
Raksha Skrevet 17. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2012 Henter han i morgen! :jump: Men gått litt bort fra Milo-navnet igjen. Funderer på Dobby... Hmm, kanskje jeg rett og slett må møte han før jeg bestemmer meg? Bonden har ikke så mange meninger om navn han, raringen. Siter
Recommended Posts