Guest lijenta Skrevet 11. September 2012 Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Gratulere som "bestemor" til åtte små. Gleder meg til å se bilder av ny valpen når den kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Noen bilder av gjengen Her er det visst sju..? ..og her er nr åtte. Forøvrig den førstefødte, en fin gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Gratulerer med åtte nydelige valper! Gleder meg til å følge Amigo-babyen videre. Vet du om du skal ha tispe eller hannhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Jeg har tenkt på en hannhund - men holder ting åpent enda i forhold til hvordan de utvikler seg. Jeg skal ha en arvtaker på ettersøksbiten og dermed er det visse kriterier som jeg ser etter. Det er jo vanskelig å sitte i et annet land og plukke ut hvem som skal bli min, men tispeeieren får bli godt instruert i hva hun skal se etter Hun har jo også truffet Amigo og vet hva han står for både sosialt og spormessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts