Gå til innhold
Hundesonen.no

Int. utstilling Sofiero


HHC
 Share

Recommended Posts

Noen flere som var her? Jeg vet i alle fall om èn sonis ;)

Vi reiste med Aris for et endte forsøk (neida, det var bare andre) på å få et CACIB. Jeg måtte reise alene og syntes det var litt drøyt å reise så langt med en hund, så meldte på Ace for moro skyld, dessuten trenger han all den ringtreningen han kan få :)

Oppmøte klokken elleve er jo uvanlig kost for oss, men deilig det i og med at det er ganske langt å gå fra parkeringen og inn i slottsparken. I junior møtte to stykker, og til min store glede vant Ace denne. med CK :) Hans andre ck så langt i "karrieren". I champion var vi også to stykker, og etter mye om og men vinner desverre Aris sin konkurrent denne, og siden han bare er svensk champion skjønte jeg at det ikke ble noe cacib på oss denne dagen. I beste hannhund velger jeg å gå med Aris selv, i håp om en andre plass i alle fall. Når dommeren er ferdig står han som nummer tre - slått av Ace! Wuhuu! Ace tar derfor et svenskt cert han :D Fine gossen min! Siden han gikk i junior tilfaller det sure R.cacib'et Aris, men hva gjør nå det nå? :D Ace løp faktisk en runde først etter dommeren hadde flyttet på oss, men hadde nok lite å stille opp med når det gjaldt kropp mot championen :)

Må også sies at her fikk man både cert og r.cacib slufsa gratis, Ace fikk en leke alà Nina Ottoson for sitt cert og Aris en stor leke - elsker Sverige :D

(Oppdretteren mener Ace liker Sverige så godt at han vil flytte tilbake ;) )

484578_257016791085226_5794117_n.jpg

Cert-gossen foreviget for to uker siden :)

253065_262707517182820_282779718_n.jpg

Og cert-gossen med slufsa si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...