Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har så mye utstyr jeg ikke får brukt, altså. Så hvis noen andre kan ha glede av det så er det fritt fram for å ta kontakt :)

Begynner med småhundutstyret:

- Showmaster dekken fra hööks i størrelse 25. Ubrukt, kun prøvd på. Ny pris var 199, selges for 75.

045551_02.jpg

- Trine hundeartikler termodekken, farge sort. Lett og nett, og egentlig veldig allright. Størrelse 25. Brukt noen få ganger. Ny pris var ca 500 (!), selges for 150.

trinedekken.jpg

- Trine hundeartikler regnoverall i størrelse 25. Veldig fin dress i høstsøletider. Fargen er blå. Aldri brukt, da jeg kjøpte det for lite. Ny pris var rundt 600 (!), selges for 200. Disse Trinegreiene er dyre :o

regndress.jpg

- Gresshoppa marka ergonomi sele i størrelse 25. Den er helt super til de minste, og er lett å ta på, uten hverken spenner eller klips. Fargen er rød, og stoffet er lett vattert nylon. Ny pris husker jeg ikke, men selger den for 100?

5D09C337-F722-4553-90B0-EA81A42A29AE-13255-00000E0DD7DF40A5.jpg

Så litt til større hunder:

- Naglehalsbånd fra Trine hundeartikler. Ganske smalt lær. 50 cm (må være på ytterte hakket). Helt ubrukt med tags på. Det synes jo ikke i pelsen til Chessea! Ny pris var 229, selges for 125.

d2d977d2.jpg

- Leiebånd, kanalkobbel, fra gresshoppa. Aldri brukt. Fargen er lys grå. 180 cm. Ny pris husker jeg ikke, men tenker 50 for det?

acb9b173.jpg

Kan hentes i enten Ås eller Lørenskog eller sendes mot porto. :)

Skrevet

Den passer nok til en hund som vanligvis bruker dekken i størrelse 25. Den passer nesten til Leja, men er litt trang. Hun er ca 27-28 i ryggen. I halsen er hun bare 18 eller noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...