Gå til innhold
Hundesonen.no

En snilling som kjører Oslo-Bergen i dag eller på lørdag?


Snickers
 Share

Recommended Posts

Hei dere! :)

Nå har det seg slik at jeg og samboer glemte tv-foten vår hjemme i Finnmark når vi flyttet (argh!). Den er sånn ca. 2 kg, og kunne jo ha blitt sendt med posten, men vi er redd den kan knuses da, fordi nedre delen er laget av glass.

Men nå har min kjære mor sagt seg villig til å ta den med når hun flyr til Oslo. Hun lander i dag, og blir til i morgen. Om her er en snill medsonis som kunne ha forbarmet seg over oss, og tatt foten med når de kjører Oslo - Bergen, så vær så snill å ta kontakt! :)

Den trenger altså ikke å komme så fort fram, bare den kunne blitt henta i dag/lørdag. Hvis ikke må jeg og sambo enten ta sjansen og sende den med posten, (budbilene/expresstilbud var enten kjempedyre eller så hadde de ikke mulighet), eller leve med liten boks-tv til jul! :P

Vi kan klart komme med en liten godgjørelse - vil ikke at eventuelle hjelpere skal måtte betale noe ekstra i feks drivstoff for å hjelpe oss. :) Og når du er i Bergen så møtes vi der det passer for deg.

Det hadde vært så fint!

Fant heller ingen grupper for slikt på Facebook, så om noen vet om en slik gruppe, si gjerne ifra :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kjørt den opp, men jeg kan alltids hente den og oppbevare den for dere til dere evt får tak i noen som kan hente den. Ikke det at jeg er så sikker på om det hjelper dere uendelig mye, men.. :lol:

Takk uansett, det hadde nok hjulpet hvis vi ikke hadde sendt den - min kjære mor sendte den bare med posten hun.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...