Jeampi Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 Hihi, kanskje det Men du kan jo trene veldig konkurranserettet før den tid. Husk at jeg og Cita debuterte i off. lp klasse 1 på NKK utstilling OKei! Vi skal sprengtrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 Nja, alle utenom Bø, bergen og en til jeg ikke husker hvor ligger.. Har ikke giddi og regnet ut en gang:p Pappa betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 vi skal garantert på NKK Bønes vi skal kanskje på NKK i kristiandsand Vi skal kansj på NKK Bryne ellers så vet jeg ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 jeg skal hvertfall på NKK trondheim.skal også prøve av all min makt å komme meg til NKK hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Vi skal på NKK Bergen i mars og NKK Stavanger i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Vi skal på disse: 6-7 mai---Kristiansand, NKK 26-27 mai---Haugesund, Haugesund Og Omegn Hundeklubb 3 juni---Stavanger, Norsk Terrier Klubb 10 juni---Stavanger, Norsk Japansk Spisshund Klubb Vest 19 aug---Kristiansand, Norsk Terrier Klubb 20 aug---Hamresanden, Norsk Miniatyrhund Klubb Agder 9-10 sep---Stavanger; NKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 og NKK bergen vel anne:) er jo ikke såå langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 og NKK bergen vel anne:) er jo ikke såå langt:) Det er jo egentlig ikke det da... Har noen søskenbarn som studerer der, kanskje de kan låne meg en seng Må viss se gjennom listen en gang til på NKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Men siden det er i mars så er ikke Shaylee fylt 9 mnd ennå :? Blir ikke 9 mnd før 1 mai... Så da får vi se... Er det valpeshow i forbindelse med NKK Bergen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Vi skal på disse: 6-7 mai---Kristiansand, NKK 26-27 mai---Haugesund, Haugesund Og Omegn Hundeklubb 3 juni---Stavanger, Norsk Terrier Klubb 10 juni---Stavanger, Norsk Japansk Spisshund Klubb Vest 19 aug---Kristiansand, Norsk Terrier Klubb 20 aug---Hamresanden, Norsk Miniatyrhund Klubb Agder 9-10 sep---Stavanger; NKK Denne listen er etter fylt 9 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 En stund siden det er skrevet noe her.. Men.. Vi skal på: NKK Harstad NKK Trondheim NKK Bjerke NKK Tromsø og kanskje NKK Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 NKK Trondheim og Hamar iallefall. :mellow: Og Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 NKK Trondheim og NKK Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Kaster meg på den gamle tråden jeg også: NKK Kristiansand NKK Bjerke NKK Hamar (Mulig også NKK Drammen........ vi får se) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Vi skal helt sikkert på: NKK Kristiansand. NKK Drammen. NKK Oslo/Bjerke NKK Hamar. + Mange andre men de er ikke NKK da (Skal nok på valpeshowet som NKK har 1 gang i året med Bailar :mellow: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Nå har jeg i alle fall bestemt meg for at utenom NKK Trondheim (som arrangeres et kvarters gåtur fra huset mitt) så skal jeg til NKK Bjerke (det er mulig Tinka har løpetid da, så da får jeg i så fall dra uten henne). NKK Hamar får vi se på når det nærmer seg. Kunne vært artig å få med seg den i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Skal til Drammen, Bjerke, Fredrikstad og Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Jeg kommer til Drammen, har lyst til å enten stille på Bjerke eller Hamar, men tror jeg kommer å ser på begge enten jeg stiller eller ei :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Hei, Da det har blitt liv på denne diskusjonen igjen - henger jeg meg på jeg også. NKK Fredrikstad 8-9/10 er nå blitt til NKK Kongsvinger. For vår del blir det nok mest sannsynlig Kr.sand. Drammen, Bjerke, Kongsvinger og Hamar - muligens Orre ("Stavanger" - avhengig om hvor sårt disse NKK-certene er behøvd).. I tillegg selvsagt rasespesialen, endel av de nasjonelle utst. her på Østlandet, også vurderer jeg 3-dagers utst. i Tvååker (inkl. en svensk spesialutst.), evt. 4-dagers utst. i Juli i Danmark eller 3 dagers i Finland i August. Får vurdere slik litt fortløpende, da jeg har to unghunder i år - og vet om pelsene er på vei "opp" eller "ned" akkurat nå.. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Vi skal garantert til Drammen og Bjerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Vi kommer til å reise til NKK Kr.sand, NKK drammen, muligens NKK Bjerke, NKK Stavanger, og muligens NKK Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Jeg kommer til nkk kristiansand, nkk drammen, nkk hamar, kanskje nkk trondheim og nkk bjerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Skal til Nkk Trondheim, og NKK Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Jeg skal til Drammen, Bjerke og Hamar. Skal neppe gjøre noe, bare se tenker jeg..Er ikke noe vits å betale dobbelt så mye for å gå agility, når jeg ikke går i klasse 3, og ikke kan få cert ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar