Heidihj Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker hvit, har jo en nesten hvit hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker for det meste svart, spes på min egen rase, men kommer selvfølgelig HELT ann på hunden+fargen på den og hva som er "mest vanlig" for rasen. Bruker også lenke med tynt bånd, til collie, afghaner og chinese crested, men bruker også et rødt og mer brodert bånd til CC, for det er stilig Det er for det meste tynne bånd jeg bruker, mye finere og mer diskre enn tykke Jeg personlig liker ikke fargen hvit på bånd, men det er rett og slett fordi de blir så fort skittene... Nærvøse hender, kanskje regner det ute, det er sølete på bakken mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 ÅRh..Så mye fornuftig jeg lærte her... TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker svart. Men tror jeg skal kjøpe med et lysebrunt et for at båndet skal bli litt mer nøytralt. Men de aller fleste som stiller pommer bruker svart bånd så det er vel derfor jeg har det også :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 hvit på serchaj, forskjellig på andre hunder jeg stiller... Hihi vennina mi stilta afgharenen hennes med Rosa bånd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nenis Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Jeg bruker hvitt på begge hundene (fawn, hvit/brun). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar