Monica123 Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Vi er en liten privat gjeng som skal ha ringtrening på gress banen til Åssiden vidregående førstkommende Onsdag kl 19.30..Noen som vil være med så er det bare og møte opp..Det er med værforbehold Siter
Marianne&Java Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Oi, kanskje jeg tar meg en tur! Så kan jeg hilse på nye prinsessa di Er det noen andre jeg kjenner som kommer? Siter
tm100021 Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Jeg vil spørs hvem den private gjengen er dog ? Siter
Monica123 Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Oi, kanskje jeg tar meg en tur! Så kan jeg hilse på nye prinsessa di Er det noen andre jeg kjenner som kommer? Jaaa kom kom Tine skulle komme en tur trur jeg ellers er resten ukjente for min del Lill( quoten din blei borte): Jeg kjenner ingen andre enn Tine som kommer så resten er ganske ukjent for min del..Men vi trenger ihvertfall treningen :angel: Siter
Kaja Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Jeg tar med meg Tesh på jobb den dagen, og om ungdommen min skal være borte så kommer jeg Siter
Marianne&Java Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Jaaa kom kom Tine skulle komme en tur trur jeg ellers er resten ukjente for min del Lill( quoten din blei borte): Jeg kjenner ingen andre enn Tine som kommer så resten er ganske ukjent for min del..Men vi trenger ihvertfall treningen :angel: Da skal jeg jammen satse på å komme Siter
Kiyomi Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Jeg vil! Men så sent da..? Små gutter har jo lagt seg på den tiden, eller er på vei til å legge seg i alle fall.. Siter
TineSimbaNana Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Jeg skal ikke, jobber onsdag Siter
Anette Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 når jeg kommer dit finner jeg lett ut hvor dere er ? Siter
Monica123 Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Jepp Anette du ser oss Hvis ikke har du jo nummret mitt Siter
Anette Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Jepp Anette du ser oss Hvis ikke har du jo nummret mitt ser ann formen er ikke helt bra. Siter
Recommended Posts