JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg har hatt opprydning i hundetingene og selger unna det jeg ikke trenger. Det meste er aldri brukt, eller brukt en gang. Kjøper betaler porto eller henter hos meg i Ski- Akershus Hanefot av merke nobby. brukt en gang. 50kr. Blått halsbånd med refleks fra Red Dingo. 29- 43 cm. 30kr. Hurtta gult refleksbånd, brukt en gang 150cm. 100kr. Rosa hurtta halsbånd str 45. 50kr. gult Hurtta halsbånd str 45. 50 kr Refelkshalsbånd fra Boett 67cm. 30kr. Retriverbånd 30kr Fletta skinnhalsbånd fra Spania. Aldri brukt 45-55 cm. 40kr Skinnhalsbånd fra Spania. Brukt noen få ganger. 43-53 cm.40kr. Skinnhalsbånd fra Spania, aldri brukt . 40-50 cm. 40kr Mere utstyr kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 jeg vil ha hurtta båndene skal bare dobbelt måle bikkja edit: japp, tar de to jeg rosa og gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Rundsydd skinnhalsbånd aldri brukt. 42-47 cm. 50kr. rødt halsbånd med skjerf på. 33-43 cm. 30kr aldri brukt. Kjettinghalv strup. 45 cm 40kr. Laika sele str 1 med festemulighet for drag. Brukt få ganger. 150kr. Bjôrkis sele str 0. Aldri brukt. 250kr. furminator brukt en gang, 80kr. Bladet er 4,5cm langt. Tøysele av merke Richo, brukt av en aussievalp 4-5mnd gammel. 40kr. Orange hurtta sele. str 70. brukt i 2 mnd. 130kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Søren at jeg ikke så det tidligere, hadde vært kjempeinteressert i de gule Hurttatingene! Rett str og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hvor store hunder har brukt de trekkselene? Jeg er interessert hvis det blir riktig str! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Rosa hurtta sele, brukt 2 mnd. str 70. 130 kr Helt ny flexi 2-5 Classic 75 kr Skinnhalsbånd helstrup str 50. 50 kr Rundsydd helstrup str 50. 50kr Rødtskinnhalsbånd med hundebein på 39-45 cm. 80kr brukt to ganger. Helt nytt halsbånd fra red dingo 29-45 50krr Helt nytt grønt halsbånd av merke Arppe ( kjøpt i spania) 28-38 cm. 40kr Helt nytt lysegrønt halsbånd av mere luxo. Mangler en stein. 40-48 cm - 80kr Helt ny trixie grime str 3. 40 kr. Passer størrelse labrador og de med større hode. Helt nytt skinnbånd 122cm. 50kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg er kanskje interessert i orange hurtta sele, men hvor stor er den i cm? Ble ikke noe klokere på hurtta sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Bånd fra Red dingo, aldri brukt. Med refleks 107 - 183 cm langt. Kan bytte ut kroken. se red dingo sine sider for mere info. 70kr Svart nylongbånd fra arappe ( spania) 113 cm, aldri brukt 50kr. Blått og rødt nylongbånd fra arappe 74 cm. Dobbel nylon. lite brukt 50kr per stk. Bånd fra red dingo 2,5 cm bredt. 67 cm langt. kroken kan byttes ut. 75kr. aldri brukt Bånd fra red dingo 2,5 cm bredt 67 cm langt. kroken kan byttes ut. 75 kr. aldri brukt Sånn ser kroken ut Halsbånd og bånd fra Red dingo. kroken kan byttes ut. 2cm bredt. 120cm halsbånd 29- 45 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Halsbånd og bånd fra red dingo. likt som det røde rett over. 100kr. Halsbånd og bånd fra arappe aldri brukt. 100kr 105cm langt halsbånd 31- 51 cm 100kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hvor store hunder har brukt de trekkselene? Jeg er interessert hvis det blir riktig str! Laika selgen har vært brukt noe av en middels aussie (tispe), men ble litt liten og kjøpte heller en større str. Den andre var tenkt til en stor aussie tispe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Laika selgen har vært brukt noe av en middels aussie (tispe), men ble litt liten og kjøpte heller en større str. Den andre var tenkt til en stor aussie tispe. Da kommer nok ihvertfall en av de til å passe til puddeldamen her i huset Hun er ca 50 cm og 15 kg. Hvem av selene hadde passet best da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg er kanskje interessert i orange hurtta sele, men hvor stor er den i cm? Ble ikke noe klokere på hurtta sin side. Hvor skal jeg målte? Den er 21,5 cm lang under magen ( den som går mellom beina) Åpningen er 15 cm bred når jeg bretta den. 20cm høy i åpningen når jeg strekker den. Den er brukt av aussievalp rundt 4-5 mnd gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Da kommer nok ihvertfall en av de til å passe til puddeldamen her i huset Hun er ca 50 cm og 15 kg. Hvem av selene hadde passet best da? Bjorkis selen er 7cm lengre enn laika selen. men bjorkis selen er 15 cm under beina ( det stykke mellom beina) og laikaselen er 22 sm der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Søren at jeg ikke så det tidligere, hadde vært kjempeinteressert i de gule Hurttatingene! Rett str og greier Det gule hurtta båndet er fortsatt ledig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Bjorkis selen er 7cm lengre enn laika selen. men bjorkis selen er 15 cm under beina ( det stykke mellom beina) og laikaselen er 22 sm der. Hmm.. Det der ble jeg ikke særlig klok av Jeg har ikke noe å måle med nå og gidder ikke å gå å finne noe, men tror bare jeg skal satse på at den Laika selen passer jeg Tror nok den andre kan bli litt stor...?! For den er beregnet til større hund enn laikan? Hvor mye blir porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hmm.. Det der ble jeg ikke særlig klok av Jeg har ikke noe å måle med nå og gidder ikke å gå å finne noe, men tror bare jeg skal satse på at den Laika selen passer jeg Tror nok den andre kan bli litt stor...?! For den er beregnet til større hund enn laikan? Hvor mye blir porto? Sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg vil gjerne komme å prøve trekkselen(e) dersom du er hjemme på mandag..? Også er jeg interessert i retrieverkobbelet, og prøve det du evt har igjen av halsbånd. Send meg gjerne PM dersom du har tid på+ mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Fletta skinnhalsbånd fra Spania. Aldri brukt 45-55 cm. 40kr Kjettinghalv strup. 45 cm 40kr. Ledige? I så fall vil jeg gjerne ha de! Kan godt komme og hente ila de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hm, kunne tenkt meg den rosa hurtta selen (den er ledig den?), men bittelitt usikker på str... Tror du den ville passet til en liten nett lapphund? :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Min engelsk settervalp på 5 mnd er for stor til den selen i 60, han burde hatt 90 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg tar gjerne det, og om det gule halsbåndet skulle mot formodning bli ledig ønsker vi oss det Jeg bor i Son, jobber i Ås, men har ingen bil. Er du noengang på de stedene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hm, kunne tenkt meg den rosa hurtta selen (den er ledig den?), men bittelitt usikker på str... Tror du den ville passet til en liten nett lapphund? :angel: Det tviler jeg veldig på. må nok ha mye større str Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg tar gjerne det, og om det gule halsbåndet skulle mot formodning bli ledig ønsker vi oss det Jeg bor i Son, jobber i Ås, men har ingen bil. Er du noengang på de stedene? Sender deg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Var den oransje refleksselen solgt? Og kunne den passet en basenji, tro? Never mind, blir for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Var den oransje refleksselen solgt? Og kunne den passet en basenji, tro? Never mind, blir for stor. Tror nok den tråkker ut av selen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts