Justisia Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Artikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Nok en historie derfra ja... Trenger jo ikke bo der for å få med deg det en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Kjenner personen som dette gjelder.. Utrolig synd altså! Har hørt om mange dårlige historier derifra! Edit: Selv bruker jeg de og er fornøyd, men nå har aldri mine hunder vært alvorlige syke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Jøss, jeg har heldigvis bare positive opplevelser derfra. Jeg har ikke hatt behov for akuttbehandling der, og jeg skjønner jo at det bør jeg være glad for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Var det Jeløya som hadde den saken for ikke så lenge siden også, med noe operasjoner og greier? Har hørt mye bra om dem tidligere, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Jeg har selv dratt inn dit på en søndag da husky tispa vår ble akutt syk, og de sa "pengene tar vi senere", det viktigiste var å få gitt henne behandling og operasjon. Har kun gode erfaringer derfra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Har bare positive opplevelser fra Jeløya. Brukte de fra 1999 til 2009 da jeg flyttet til Oslo og kjøreturen er litt for lang nå synes jeg, men var der da Vida måtte trekke de siste tennene sine. Har hatt akutt syk hund der, som ikke hadde overlevd natta om ikke Haldor hadde tatt han i mot i 21-22 tiden på kvelden. Har også fått med regning derifra, da Vida slo ut tenner rett etter jeg fikk henne, og jeg da var akkurat startet i jobb (så ingen lønn og ingen utbetaling fra NAV) og forsikringa hennes ikke hadde startet å gjelde. Da Nirm ble syk (med levra hans), var det ikke mindre enn tre veterinærer som stod og studerte ultralydbilder for å prøve å finne ut hva som var galt med han. Hadde ikke hatt noe betenkeligheter til å kontakte Jeløya om hunden min ble syk i de traktene igjen. Så kan man jo lure på om det er mer ved saken som ikke kommer fram i media rett og slett. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts