Irenen Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Jeg skal en liten svipptur til Nederland 14-15. oktober, og hjem derifra skal jeg ha med valp Jeg lurer på om det er noen snille sjeler der ute som har lyst til å låne meg en sherpa-bag av den største størrelsen som er tillatt? (Maks. 40 x 25 x 23 cm) Det er kun på denne flyvningen jeg vil få bruk for den. Ingen hast enda, er enda underkant av åtte uker til, men greit å planlegge sånt tidlig synes jeg. Vedkommende vil få en stoor takk og vin eller noe annet hyggelig! Siter
Nettan Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Jeg har en som er så liten mener jeg. Den er i hvertfall fly godkjent såvidt reglene ikke er veldig forandret siden 2008. Den ligger akkurat nå hos moren min, men skal dit snart. Så den kan du alltids få låne... Siter
Irenen Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2012 Jeg har en som er så liten mener jeg. Den er i hvertfall fly godkjent såvidt reglene ikke er veldig forandret siden 2008. Den ligger akkurat nå hos moren min, men skal dit snart. Så den kan du alltids få låne... Tusen takk for tilbudet, det var snilt! Men nå har jeg allerede fått låne av en annen. Siter
Nettan Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Tusen takk for tilbudet, det var snilt! Men nå har jeg allerede fått låne av en annen. Bare hyggelig du Siter
Recommended Posts