Jankaa Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Siden jeg glemte igjen kameraet i Portugal, og det ikke kom i posten før i går, så blir dette tidenes mest forsinkede EFIT. Men, dere fortjener litt Portugalbilder! Bedre sent enn aldri, sant? Mureren startet dagen med å være veeeeeldig trøtt. Og siden vi var så veeeldig trøtte, så tok vi en røyk i vinduet, mens vi så på denne utsikten, fra stuevinduet til tanten min. Mureren hadde forresten greid å kjøpe feil røyk på puben kvelden før, så han hadde skikkelig femirøyk. De til venstre er normalt lange/store. Også kom tanten min, og mente at hun hadde tidenes kuleste ting, nemlig denne. Hun ble utrolig sjokkert da vi fortalte at vi har sett sånne før. Etter en del surring rundt i leiligheten reiste vi ned til kaia, og fant en båt, som skulle frakte oss til Ilha do Farol, og da vi endelig kom på båten ble vi veldig glade! Etter ca 40 minutter med båttur, og en haug i motbydelige småbarn løpende over alt endte vi endelig på øyen, der vi måtte gå i ca 20 minutter på små "stier" mellom tidenes søteste små feriehus. Så kom vi endelig til stranden, og der var det innmari fint! Jeg har ikke før dette vært på denne stranden, men skal definitivt tilbake dit! Vannet var så klart, og varmt og det var bare helt flott! Etter uendelig mange timer på stranden var det på tide å komme seg tilbake til båten, og "hjem" til Faro. Men, siden vi bommet med en hel time (for tidlig, altså) på båten, så måtte vi jo slå ihjel litt tid. Det gjorde vi ved en liten cafè ved brygga. Og til slutt kom båten, og vi kom oss hjemover mot byen igjen. På båten satt vi ved siden av 6 gutter på... tja.. min alder.. og de satt å røyket hasj, tilsynelatende helt uten å være stresset for å bli oppdaget. Finurlig. Her er noen "stemningsbilder" fra båtturen hjem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Hatt en fin ferie? Ser litt sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Ah, ferie.. Jeg er ikke misunnelig. I det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Hatt en fin ferie? Ser litt sånn ut Ja, vi hadde det veldig fint! Litt hemmende å reise på ferie til Faro, for der skjer det minimalt, men familien bor der, så da er det dit ferien ender med å gå hver gang ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Så jo fint ut der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Åhhh, Portugal Ser ut som dere hadde det kjempefint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Så fine bilder! Håper du koste deg masse på ferie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts