Gjest Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Synes Melvin lukter veldig "gris" på hodet etter at han har spist svinekoteletter. Kan det ha en sammenheng eller er det bare jeg som inbiller meg ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Jeg har aldri lagt merke til det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Nå lukter svinekoteletter knapt gris, så jeg tror det sitter i hodet til noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 jeg trodde du spurte om griser lukter etter og ha spist koteletter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Haha, skjønner at overskriften kan missforstås ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts