Gå til innhold
Hundesonen.no

Facebookkontoen min er stengt - for andre gang!


Emilie
 Share

Recommended Posts

Datamaskinen din kan dessverre være infisert med et virus.

Men ikke vær bekymret. Vi hjelper deg med å finne og fjerne alle infiserte filer med én gang.

Er beskjeden jeg får opp når jeg forsøker å logge meg inn på fb. Denne brukerkontoen opprettet jeg i går fordi min forrige konto ble stengt grunnet samme årsak. Greien er bare den at jeg fikk datakyndig til å se på pc'en og facebook'en min i går, og han anbefalte meg å bare opprette ny konto. (I tillegg til at han ryddet opp i maskinen og rensket den for virus. Så - noen tips? Jeg kommer til kort på fb's hjelpesenter, blir bare gitt beskjed om at noe er fylt ut feil osv, og helt ærlig så forstår jeg ingen ting :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Dette har jeg aldri hørt om men virker for meg kanskje som noe som kan likne typisk "sviindlere" som forsøker lure til seg din login, tilgang til din pc osv.. ?

På meg virker det da som at maskinen din ikke er ren fortsatt. Så da bør du naturligvis sørge for at den blir det.

http://windows.micro...rity-essentials tut og kjør, jeg endte opp med denne AV etter litt hit og dit her, er en tråd om antivirus nylig her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett her? http://www.facebook.com/help/issues/login

"Når jeg logger meg inn på Facebook, får jeg beskjed om at jeg har et virus og må skanne datamaskinen min med McAfee-programvare.

Du får denne meldingen fordi vi har oppdaget mistenkelig bruksmønstre for brukerkontoen din. Disse bruksmønstrene indikerer at datamaskinen din er infisert med skadelig programvare. Du må skanne og rense filene på datamaskinen din for å sørge for at både brukerkontoen og datamaskinen din er trygge. Fordi vi har et partnerskap med McAfee, kan du gjøre dette gratis ved å logge inn på Facebook og følge instruksjonene på skjermen. Les mer om McAfee."

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...