Gå til innhold
Hundesonen.no

Specific Hundefor


shira
 Share

Recommended Posts

Er det noen som vet om noen nett sider, der jeg kan bestille Specific?? vi må ha et for der det ikke er kyling proteiner. med det var vanskelig å finne. Vi bor litt øde, så det er enklest vis man kan bestile på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...nei tror ikke det er noe som selges over nett, siden det er fôr som kun dyrlegen skal selge.

Du kan ikke kontakte de som selger Specific til dyrlegene og høre om de kan sende til deg?

Kan jeg spørre hvordan type fôr du er ute etter i Spesific?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen nett sider, der jeg kan bestille Specific?? vi må ha et for der det ikke er kyling proteiner. med det var vanskelig å finne. Vi bor litt øde, så det er enklest vis man kan bestile på nett

Må det være Specific? Eukanuba Dermatosis er helt uten kyllingproteiner, fôret er basert på poteter og hvit fisk. Det går jo også ann å gi storfevom fra V&H og ellers råfôre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte vi sku prøve V&H storfevom, men må ha et tørfor å. Leste at man ikke skal full fore på det. Det må bare være uten kylingpoteiner. uanset for. helst valpe for. men det er vanskelig i finne. Skal se litt på Eukanuba. Takk for svar. Var ute etter Valpefor for stor hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...