Gå til innhold
Hundesonen.no

Fabrikkutsalg hundesenger på Steinssletta (Ringerike)?


simira
 Share

Recommended Posts

Noen som kjenner til denne? Kjører alltid forbi enten sent på kveld eller søndag ettermiddag på vei til Hemsedal, og har sett skiltet om fabrikkutsalg på hundesenger mm. på Steinssletta. Er det noen som aner noe om dette, er det verdt å stikke innom? Når jeg for en gangs skyld har muligheten til å legge turen oppover på dagtid på en hverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.... kommunen er Hole altså, Ringerike begynner ikke før Gilebakken :P Men jeg har faktisk ikke tenkt over dette, skal høre med søstern litt seinere, kanskje hun veit hva det er (siden jeg har flyttet, og hun fortsatt bor i området). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? Kjører alltid forbi enten sent på kveld eller søndag ettermiddag på vei til Hemsedal, og har sett skiltet om fabrikkutsalg på hundesenger mm. på Steinssletta. Er det noen som aner noe om dette, er det verdt å stikke innom? Når jeg for en gangs skyld har muligheten til å legge turen oppover på dagtid på en hverdag...

Dette firmaet har flyttet til Hvalsmoen i Hønefoss. Sjekk hjemmesiden deres; www.treko.no De lager sikkert en hundeseng på forespørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette firmaet har flyttet til Hvalsmoen i Hønefoss. Sjekk hjemmesiden deres; www.treko.no De lager sikkert en hundeseng på forespørsel.

Hvorfor har de da fortsatt skilt på Steinssletta? Jeg trenger vel strengt tatt ikke noen hundeseng, men tenkte å stikke innom for å se om det var noe spennende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...