Synnikken Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Heia soniser! Nå er det sånn at jeg egentlig skulle bo hos WheatenMali bjerkehelgen, men at det plutselig ikke funker alikevel. Jeg kan visst få låne leil hennes (i lillestrøm ) men, greien er å komme seg til bjerke. Tog er uaktuelt da jeg har burtralle, bur og tre små mopser inni det. + jeg har absolutt NULL retningssans. Så er det noen som har plass til meg, ett bur og en burtralle til bjerke på søndagen? Fra Lillestrøm? jeg betaler selvfølgelig drivstoff! (og, hadde vært veldig glad om en eller annen B-sonis kunne hentet oss på osloS kvart på 12 fredag kveld, og kjørt oss til leil.. , betaler seff drivstoff her og!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Jeg håper noen kan hjelpe Synnøve, for jeg reiser nok på parringstur den helgen! Veldig dårlig timing, men det skjønte ikke Only Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Hvis du ikke finner noen som kan kjøre deg så går buss nr. 321 fra Lillestrøm Terminal og stopper på Bjerke - så det er ganske enkelt mht til offentlig transport i alle fall. Vi har bostonspesial den helgen, så vi har bedt om seeeeen møtetid på NKK'n - så det blir sikkert helt feil i forhold til når du må være på plass på der.. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Hvis du ikke finner noen som kan kjøre deg så går buss nr. 321 fra Lillestrøm Terminal og stopper på Bjerke - så det er ganske enkelt mht til offentlig transport i alle fall. Vi har bostonspesial den helgen, så vi har bedt om seeeeen møtetid på NKK'n - så det blir sikkert helt feil i forhold til når du må være på plass på der.. Susanne takk for det. Men er komplett ubrukelig å sette meg på en buss med burtralle, tre mopser og annet utstyr. Det er dømt til å gå feil. Like gjerne bare holde meg i Bergen da. Hilsen hun som ikke tar bussen ut i Åsane utenfor Bergen engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Når skal du være der på søndagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Når skal du være der på søndagen? Vet ikke da PM ikke har kommet ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Send meg melding da du vet, da. Så ser vi hva vi får til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Jeg skal stille eurasier på søndag og kan sikkert plukke deg opp på veien inn til Bjerke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Skjønninger! Tuuusentakk! Men jeg har fått omorganisert meg og kommer over på annet vis, turde ikke helt den turen fra osloS til Malileilihghet aleine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Jeg skal stille eurasier på søndag og kan sikkert plukke deg opp på veien inn til Bjerke Oh, spennende! Er det lov å spørre om å få sitte på nedover hvis det er plass? Bilen min synger på siste verset, og blir nok glad for å slippe Bjerke-tur om den kan. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Det kan du godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts