Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjerkehelgen, noen som kan hjelpe til med frakt Lillestrøm-Bjerke?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Heia soniser!

Nå er det sånn at jeg egentlig skulle bo hos WheatenMali bjerkehelgen, men at det plutselig ikke funker alikevel.

Jeg kan visst få låne leil hennes (i lillestrøm :flowers: ) men, greien er å komme seg til bjerke. Tog er uaktuelt da jeg har burtralle, bur og tre små mopser inni det. + jeg har absolutt NULL retningssans.

Så er det noen som har plass til meg, ett bur og en burtralle til bjerke på søndagen? Fra Lillestrøm? jeg betaler selvfølgelig drivstoff!

(og, hadde vært veldig glad om en eller annen B-sonis kunne hentet oss på osloS kvart på 12 fredag kveld, og kjørt oss til leil.. :P, betaler seff drivstoff her og!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner noen som kan kjøre deg så går buss nr. 321 fra Lillestrøm Terminal og stopper på Bjerke - så det er ganske enkelt mht til offentlig transport i alle fall.

Vi har bostonspesial den helgen, så vi har bedt om seeeeen møtetid på NKK'n - så det blir sikkert helt feil i forhold til når du må være på plass på der..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner noen som kan kjøre deg så går buss nr. 321 fra Lillestrøm Terminal og stopper på Bjerke - så det er ganske enkelt mht til offentlig transport i alle fall.

Vi har bostonspesial den helgen, så vi har bedt om seeeeen møtetid på NKK'n - så det blir sikkert helt feil i forhold til når du må være på plass på der..

Susanne

:) takk for det. Men er komplett ubrukelig å sette meg på en buss med burtralle, tre mopser og annet utstyr. Det er dømt til å gå feil. Like gjerne bare holde meg i Bergen da. :)

Hilsen hun som ikke tar bussen ut i Åsane utenfor Bergen engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille eurasier på søndag og kan sikkert plukke deg opp på veien inn til Bjerke

Oh, spennende! Er det lov å spørre om å få sitte på nedover hvis det er plass? Bilen min synger på siste verset, og blir nok glad for å slippe Bjerke-tur om den kan. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...