Guest vivere Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Fra trening hos Kruttlappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Kult bilde da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Men bare ett bilde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Men bare ett bilde?Åneida, har flere. Må bare få redigert litt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Ååååå du tar så fantastiske bilder unge mann! Idag har vært en så utrolig suveren dag, Gråtasskurs anbefales på det varmeste! Som jeg har kost meg! Og så sliten jeg ble.. og Strider ble også dødssliten og har vært i koma siden vi kom hjem! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Gråtass burde ha deg som fast fotograf der oppe! Fantastiske bilder,alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Gråtass burde ha deg som fast fotograf der oppe! Fantastiske bilder,alltid! Tusen takk men Anita gjør en langt bedre jobb enn det som jeg gjør Her er kursets minste deltaker: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Takk for at du har trua på meg, men må nok melde pass mot dine bilder denne gangen hvertfall.. Jeg skal legge ut noen etterhvert jeg også.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Skikkelig crappy bilde, men det er litt viktig at dere ser den nye øvelsen "drit v/fot" 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Skikkelig crappy bilde, men det er litt viktig at dere ser den nye øvelsen "drit v/fot" Hahahahaha, måtte le høyt nå Er den lett å lære inn? Hva er hemmeligheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Herlige bilder Tror jeg må komme meg på gråtass kurs jeg også! Skal bare spørre fattern om penger først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Jeg vet ikke om dere tåler et bilde til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Jeg vet ikke om dere tåler et bilde til? Vi tåler mange bilder til vi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Ser ut til at jeg en gang på delta på et kurs derifra ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Strider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Strider Og det syntes jeg var såå fint av lille gullegull altså! Håper det er greit å bruke bildet som profil både her og der! (Men jeg spurte om lov igår altså, men bare for å være helt sikker!) Vært en knallhelg, bortsett fra jeg måtte jobbe idag (med flittige avbrudd for å sjekke fb etc..) Strider satt og lå sånn noenlunde sammen med andre hunder han! Hadde jeg neimen meg ikke trodd.. Tannvisning er litt mer på kremt-host-hark-stadiet da.. men jeg har en plan, som innebærer bruk av hunderedde naboer som ikke forteller meg hvordan tannvisning bør foregå.. (de andre hundeglade naboene vet nemlig alt om hvordan man håndterer hund, og skal bare "vise på Strider" at deres oppsett er det beste.. sukk. Unngår dem vi!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Hahahahaha, måtte le høyt nå Er den lett å lære inn? Hva er hemmeligheten? I nødens stund osv... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Hahahahaha, måtte le høyt nå Er den lett å lære inn? Hva er hemmeligheten? Det er skitlett (punintended), men man må komme på kurs, vi avslører itteno! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Åååh! Jeg og Pøbel vil på kurs! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Kommer på kurs i Kongsvingertraktene om et års tid, jeg, tenker jeg Fantastiske bilder, Vivere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts