Gå til innhold
Hundesonen.no

Ia sin EFIT, 01.08.12


Ia
 Share

Recommended Posts

Neimen, da var det tid for EFIT igjen, da! Koselig. Forrige gang jeg EFIT'a var det teater-EFIT. Nå er det sang-EFIT. Må bare beklage at EFITene kommer på så lite hundete dager, men det er da altså ikke jeg om styrer når den første dagen i måneden kommer. Det er det gud som bestemmer, og han har jeg dessverre lite kontakt med. (Håper jeg ikke fornærmet noen troende ved å skrive det.)

OKEI, vi går i gang.

10:00

Vekkerklokken min ringte klokken 09:30. Jeg slumret den frem til klokken 09:55, da jeg innså at det var EFIT-dag, og holdt meg våken til klokken 10:00, for å ta dette bildet:

bilde6.jpg

Så sovnet jeg igjen.

11:00

Da klokken var elleve, hold jeg på å omkomme i en kles-krise. Disse krisene er på en måte en daglig greie for meg.

bilde8.jpg

Jeg endte til slutt opp med noe helt annet enn hva jeg har på meg på dette bildet. Naturligvis.

Ja, jeg er også veldig PEN om morgenen! :lol:

12:00

Klokken tolv hadde jeg begynt å synge på sangen jeg skulle jobbe med på kurset i dag. Litt nerver allerede, alltid litt spennende/skummelt/helv*te å skulle synge for nytt "publikum".

bilde7.jpg

13:00

Klokken et satt vi på bussen til byen (jeg og min mor), og jeg var litt usikker på hvor fornøyd jeg var med resultatet av kleskrisen.

bilde9.jpg

14:00

Iiiiiis fra Yoghurt Heaven! Ah, det stedet lever opp til navnet sitt. Jeg dævver :w00t:

Og, ja, jeg liker jordbær.

bilde11.jpg

15:00

Lunch på yndlingsstedet mitt i hele byen. Jeg elsker å sitte på statuen utenfor slottet, og bare se på byen, på folk, på Karl Johan og fine slottet.

bilde12.jpg

16:00

Vi hadde akkurat begynt å bevege oss vekk fra fine plassen. Og se, hund! Ikke helt hundeløs EFIT allikevel! Dette er Solo, eldstetispa vår, som bor hos søsteren min. Og søsteren min og mamma, da.

bilde13.jpg

Klokken 17:00 og 18:00 var jeg på sangkurs. Man jobber intensivt og er fullt konsentrert i disse timene, så bildene ble dessverre glemt. Men jeg kan jo fortelle at det gikk fint, hadde ingen ting å være nervøs for. Stemmen min er ikke helt som den var etter kyssesyken, men jeg klarte allikevel ting i dag som jeg ikke tror jeg hadde klart før, selv med frisk stemme. Er deilig å nå litt nye høyder! Fikk så mange fine ord etterpå også, som er gode å ta med seg :wub:

19:00

På bussen hjem, med ny veske! :heart: Takk, yndlingsmamma!

bilde14.jpg

20:00

Har akkurat kommet hjem, og er nerd. Her prøver jeg å tolke om Kristin Chenoweth, stort idol, kanskje bruker noen av de samme teknikkene som jeg har lært i dag. Og det gjør hun! Artig. Også spiser jeg et eple.

bilde15.jpg

21:00

Nerder fortsatt. Leser om teknikken. Ønsker meg boka!

bilde10.jpg

22:00

Tinka er passe lei av å høre meg og youtube synge, så hun gjør sin protest.

bilde17.jpg

23:00

Klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle ta bilde av Tinka eller brødskivene med mammalaget syltetøy, så jeg bestemte meg for å ta bilde av begge deler.

bilde19.jpg

Men da jeg hadde tatt dette bildet av Tinka, spiste jeg opp brødskivene, og da jeg tok den siste biten kom jeg på at: "Nei, søren, bilde!"

Men her er et bilde av tallerkenen, da:

bilde18.jpg

Nå skal jeg legge meg med bok og Tinkusen under dyna. Hvis jeg fortsatt er våken klokken tolv, skal jeg ta bilde og legge i tråden i morgen. Lover!

Hatt en superstrålende fin dag, jeg! Elsker å være tilbake i teaterlivet igjen, har hatt alt for lang ferie med sykdom og greier. Gleder meg til masse jobbing i høst :D

Natta :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere hadde en fin dag :ahappy:

Og jeg er dønn forelsket i Tinka, herregud for en herlig skapning hun virker som :wub:

Aw, så koselig! Jeg er ganske forelsket i lille lykkepilla selv :wub:

Fin dag og det ble da ikke bare et hundebilde da.

Veldig fin! Og det har du rett i. Linselusa klarte å snike seg med, hun :ahappy:

Du har alltid så fine EFIT bilder! Og spennende hverdag!

Takk, du! Og, ja, hverdagen min er slik jeg vil ha den! Fine livet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte efiten din, spesielt starten :D Jeg har heller ikke så mye kontakt med han-der-oppe :P

Godt det ikke bare er meg! :lol:

Herlig! :D Men vil bare påpeke at det er kalenderen, og ikke Gud, som bestemmer når 1. hver mnd er. :lol: *dukke*

Hvertfall godt å se at du er igang igjen med ting etter sykdom og sånt. :D

Gud bestemmer jo alt? Og det var jo han som bestemte når han ville ha sønnen sin, og når han ga klarsignal til at sønnen skulle komme, og damen fødet i en stall, da ble det år null.

Ikke protester. Jeg er sikker på at Jesus ble født 1. Januar - 00, klokken 00:00. Jeg er ikke religiøs, men noe må jeg jo få tro på :aww: Og dette er ganske logisk spør du meg.

Men, takk, det er supergodt å være på beina igjen! Kjenner at jeg ikke er helt den samme unge, spreke kroppen som jeg var før ( :lol: ), men snart er jeg nok tilbake for fullt tenker jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg! :lol:

Gud bestemmer jo alt? Og det var jo han som bestemte når han ville ha sønnen sin, og når han ga klarsignal til at sønnen skulle komme, og damen fødet i en stall, da ble det år null.

Ikke protester. Jeg er sikker på at Jesus ble født 1. Januar - 00, klokken 00:00. Jeg er ikke religiøs, men noe må jeg jo få tro på :aww: Og dette er ganske logisk spør du meg.

Men, takk, det er supergodt å være på beina igjen! Kjenner at jeg ikke er helt den samme unge, spreke kroppen som jeg var før ( :lol: ), men snart er jeg nok tilbake for fullt tenker jeg! :D

*fnise og vurderer å sende ia på kurs i religionskunnskap og verdenshistorie*

Kos deg masse med å komme tilbake for fullt - brått er du der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise og vurderer å sende ia på kurs i religionskunnskap og verdenshistorie*

Kos deg masse med å komme tilbake for fullt - brått er du der.

Sånn går det når barna ikke er døpt og konfirmasjonen var i rådhuset. Da koker de i hop noe og insisterer på at det er religion :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...