Bergenslabb Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Jeg lurte på om dere med Cairn Terriere har lyst til å legge ut bilder av hunden(e) deres og skrive hvilken farge hunden(e) er? Det finnes så utrolig mange fargevarianter, men jeg har aldri funnet en nettside som har samlet bilder av ulike Cairn med de fargene som finnes. Selv har jeg en valp som i følge oppdretter skal bli en mørk variant av rød brindle, uten at jeg helt klarer å se for meg hvordan det vil se ut når han blir voksen (helt nydelig er han uansett). Den første Cairn jeg ble oppmerksom på var hvetefarget og det er foreløpig min favorittfarge på Cairn. Såvidt jeg har forstått er de mørke fargene de mest populære (ihvertfall i USA, aner ikke om det stemmer i Norge). Hvilken farge er deres Cairn? Siter
Castella Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Jeg har en blandingshund som er 50 % cairn...hun har fått samme farge som sin far (100% cairn) og han er hvete farget, jeg synes det definitivt er den fineste fargen Siter
trulte Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Her og her er det oversikt over fargene til cairn. Siter
Bergenslabb Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Jeg har sett oversiktene, men jeg vil gjerne se bilder av hunder med de ulike fargene. Hadde vært artig hvis det finnes sonen-hunder med alle de godkjente fargene. Siter
Recommended Posts