Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 28. og 29. juli 2012


Mollymor
 Share

Recommended Posts

Gikk totalt ræva for oss. Igår ville ikke Oscar vise tennene , jeg viste dem da for dommeren, det var ikke godt nok. Så ble KIP. Idag likte ikke dommeren anna enn hodet og nakken på Oscar, alt anna var galt visst så han fikk gult. Hehe ikke helt en bra helg utstillingsmessig nei, men koselig ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet av teltet mitt på første bildet jo :P

Godt eg sto inni det. Hehe...

Dag1

Exl - 2JKK

Helt ok fra den unge herremannen, men hadde håpet på CKn.

Men men...

Dag 2

Exl - 2JKK - CK - 4BHK

Her slo han 2 NUCH hanner, denne lille herremannen på 10mnd. :D

Så her var jeg strålende fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk totalt ræva for oss. Igår ville ikke Oscar vise tennene , jeg viste dem da for dommeren, det var ikke godt nok. Så ble KIP. Idag likte ikke dommeren anna enn hodet og nakken på Oscar, alt anna var galt visst så han fikk gult. Hehe ikke helt en bra helg utstillingsmessig nei, men koselig ellers :)

Jeg har sett på alle de vakre bildene du har lagt ut av Oscar, og hadde jeg visst at han var en av de flotte St.Bernhardshundene jeg så i helgen, hadde jeg jo kommet bort og hilst på! :)

Karras sitt beste resultat var 2BHK med CK og CERT (kan man forresten gi ut CERT uten at hunden nøvendigvis holder CK, championatkvalitet? Jeg har ikke peiling på slikt!)

Killi sitt beste resultat var premieringen Excellent med en veldig god kritikk. Hun trenger litt mer tid på å utvikle seg, spesielt i fronten.

DSC_1097.jpg

DSC_1455.jpg

DSC_1448.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karras sitt beste resultat var 2BHK med CK og CERT (kan man forresten gi ut CERT uten at hunden nøvendigvis holder CK, championatkvalitet? Jeg har ikke peiling på slikt!)

Killi sitt beste resultat var premieringen Excellent med en veldig god kritikk. Hun trenger litt mer tid på å utvikle seg, spesielt i fronten.

Nei, man må få CK for å få konkurrere om Certet :)

Kjekt å hilse på dere igjen i går, og barna er så fine atte :wub:

Jeg hadde bare meldt på NUCh Grimmendans Gigi, og hun ble Exc 1 CHK, CK, 1.BTK og BIR. Og i gruppefinalen ble hun plassert som nummer 2! :D Rasedommer og gruppedommer var samme mann, Rony Doedijns og han ga henne en fantastisk flott kritikk.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Karras sitt beste resultat var 2BHK med CK og CERT (kan man forresten gi ut CERT uten at hunden nøvendigvis holder CK, championatkvalitet? Jeg har ikke peiling på slikt!)

Killi sitt beste resultat var premieringen Excellent med en veldig god kritikk. Hun trenger litt mer tid på å utvikle seg, spesielt i fronten.

Gratulerer så mye :D

Jeg hadde bare meldt på NUCh Grimmendans Gigi, og hun ble Exc 1 CHK, CK, 1.BTK og BIR. Og i gruppefinalen ble hun plassert som nummer 2! :D Rasedommer og gruppedommer var samme mann, Rony Doedijns og han ga henne en fantastisk flott kritikk.

Gratulerer igjen, flinke flinke tøttene! Fy søren for et år Giggen har hatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...