Kine Helen Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 noen her som bruker noe i ørne til hunden sin?? speedy har fått litt ørevoks og jeg lurer på hva jeg skal bruke, om det er noen som bruker noe rensemiddel eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Tinka har i den siste tiden hatt en del ørevoks i det ene øret, og da bruker jeg bomullpads med fingervarmt vann og smågnir litt ytterst i øret for å få det bort. Man kan kjøpe ørerensemiddel, men det gidder jeg ikke å kaste bort penger på når dette fungerer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Tinka har i den siste tiden hatt en del ørevoks i det ene øret, og da bruker jeg bomullpads med fingervarmt vann og smågnir litt ytterst i øret for å få det bort. Man kan kjøpe ørerensemiddel, men det gidder jeg ikke å kaste bort penger på når dette fungerer fint. nei er enig der: ) men vet ikke om jeg kommer inn i øret hans med fingen der som voksen er:) den sitter liksom litt ini øret:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Jeg bruker også bomull og lunkent vann. Man må ikke finne på å stikke ting inni der vertfall, da vil voksen bli dyttet lenger inn i øret å det er ikke noe serlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Jeg bruker noe bomull og litt lunkent vann og så fjerner jeg skittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 fikk tips om og bruke vattpinner og matolje, men har ikke gjort det bruker et midel jeg kjøper hos dyrlegen. kjempe bra også lukter det rent etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2005 Hei! Kok opp vann og la det avkjøle. Ta det på bomull og rens. Blir betennelsen for alvorlig, så gå til dyrlegen og få renset det der:) Benedicte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar