Kine Helen Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 noen av hordalendingene her som skal på ustillingen på Manger neste helg?? hvis det er det så kan vi jo ha ett lite Zonen treff?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Hei Kine Jeg skal nok ikke på utstillingen, men jeg bare kom på noe som du sa tidligere.... Må du kasterer Speedy? Du skrev jo at han hadde litt "problemer". Ble bare nysgjerrig jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Hei Kine Jeg skal nok ikke på utstillingen, men jeg bare kom på noe som du sa tidligere.... Må du kasterer Speedy? Du skrev jo at han hadde litt "problemer". Ble bare nysgjerrig jeg :oops: ja vi hadde litt problemer men jeg gikk til flere forskjellige veterinærer og bestemte meg for å la være. har også snakket med mange forskjellige oppdretterer av rasen og alle har forklart meg at dette er normalt:) så vi SLApp!! heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 OK.... Det var bra da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 3. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2005 Tror kanskje vi tar turen innom... Vi får se om vi må jobbe eller ikke. Har hvertfall veldig lyst til å gå. Skal Speedy stilles?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 ja vi skal stille i valpe showet!! vet ikke hvilken av dagene enda da, venter på info i posten. men tror det er lørdagen!! ja dere må jo ta turen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Vi får se om ikke det lar seg ordne, har hvertfall veldig lyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar