Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

den første helgen i august kommer det en ny firbeint her hjemme etter Mirenzo`s Bacardi Razz ogBullhawk Reverence. hannhund i fra kennel Crocstaff (staffordshire bullterrier) som skal hete Ashlan (regner med at det er det jeg kommer til å velge som navn)

de tar han med seg til nesbyen der vi skal være med på utstillingen der :)

da blir det 3 valper, en hanne på 18mnd, ei tispe på drøye året å kanskje ei tispe på 4år fordelt på to hytter :)

får også ei tispe på fôr som skal hete Karma, mere info kommer senere :)

greier nesten ikke å vente på at utstillings helga skal komme :D drar nedover til halden en dag denne uken å skal sniffe litt på han :heart::w00t:

post-11179-0-63714300-1341788660_thumb.j

post-11179-0-62962600-1341788668_thumb.j

post-11179-0-94875900-1341788671_thumb.j

• Like 1
Skrevet

Etter å ha tilbrakt nesten en uke med Bob (pappaen) så er jeg 99.9% sikker på at dere kommer til å få en fin og rolig fyr, makan til gemytt på den gutten :wub:

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er det ikke lenge til lakris gutten min kommer hjem til tomter :D kun 4 dager til jeg ser han å 6 dager til han flytter hjem :) greier nesten ikke å vente!

Har kjøpt et rosa og et blått halsbånd og leie bånd, da et til Bosse som han skal hete og et til tispa jeg jeg skal ha på fôr :) litt usikkert enda ang henne så jeg får bare se :) en valp av hvert kjønn blir det uansett her..

Skal dra til trøgstad og kjøpe mat (vom & hundemat) denne uken da de begynner med fersk fôr igjen etter tirsdagrn :) da blir det nok av hundemat til hele flokken her :)

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...