Karianski Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Kommende valpeeier fra det glade østlandet her. Venter en liten flat coated om litt over 2 uker og gleder meg veldig! Har hatt flat ved to anledninger før og har bare gode erfaringer med rasen. De vi har hatt er ikke så kokos i hodet som alle skal ha det til Ellers har jeg blitt 30 år og bor alene, så det er en liten utfordring i hverdagen nå i starten. Men satser på 2 uker ferie og en del hjemreiser i lunsjen gjør at dette går bra. Siter
Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 velkommen vi er immari glad i bilder altså spesielt av valper Siter
Synnikken Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hei og velkommen! Håper du vil trives! Siter
LilleZara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Velkommen,og gratulerer med valp! Håper ventetiden går fort for deg! Siter
Karianski Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Jeg skal legge ut noen bilder så fort jeg har noen.. Regner med at jeg kan dra opp og hilse på i løpet av denne uka, så blir ventetiden litt kortere Takk for velkomsthilsninger! Siter
Gjest Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hei, og velkommen! Gleder meg til valpebilder. Siter
HHC Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Velkommen til sonen, og lykke til med valp Siter
Karianski Skrevet 9. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Takk og takk Jeg har vært på minibesøk hos vakringen min i dag. Så vakre valper.. Et lite snapshot: 1 Siter
Recommended Posts