Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal ut på kjøretur, og da må jeg ha musikk! Bilen jeg skal kjøre har cd-spiller og radio, men ingen mulighet til å plugge inn ledning av noe slag. Siden jeg er litt n00b må jeg spørre - finnes det noen mulighet til å koble til iPoden via sigarettenneren eller noe slikt? Eller er jeg helt idiot som spør? :P Hvis det ikke går an, får jeg vel heller brenne noen cd-er.

Skrevet

bruker FM sender jeg, liten dings kjøpt på clas. koble i hodetelefon utgangen og finn en frekvens. Er ikke noe problem å bruke FM sender selv i oslo :)

men f.ex på mamma sin nye bil så har hun AUX inn så jeg kan koble fra mobilen og rett i stereoen.

Skrevet

Så festlig, da kan faktisk andre i nærheten koble seg til samme frekvens og høre på musikken vi spiller av?

Guest Kåre Lise
Skrevet

bruker FM sender jeg, liten dings kjøpt på clas. koble i hodetelefon utgangen og finn en frekvens. Er ikke noe problem å bruke FM sender selv i oslo :)

men f.ex på mamma sin nye bil så har hun AUX inn så jeg kan koble fra mobilen og rett i stereoen.

Blah, slemt! Nå måtte jeg sjekke clas også hadde de sånn værstasjon jeg har lyst på til nesten halv pris.. :no:

Så festlig, da kan faktisk andre i nærheten koble seg til samme frekvens og høre på musikken vi spiller av?

I teorien ja, veldig kort rekkevidde type egen bil.

Sku hatt en sånn selv, har bare kassett jeg hehe..,

http://www.clasohlson.com/no/b/multimedia/lyd/FM-sendere