FlippogRime Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Jeg har fått en hammock og den ser veldig fin ut! Problemet er bare at jeg ikke har fått med bruksanvsningen, og hvis noen lurer - ja, det er umulig å sette opp en hammock uten Nå har jeg fått opp "rammen", men sitter igjen med fire hull til overs, masse skruer som ikke passer noe sted og en planke som er for kort overalt. Har noen av dere, eller kjenner noen av dere noen som har en hammock fra Europris? Den ser sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 OHMYGOD 750 spenn? hmmmmmmmm må jeg ha en sånn? Her er det hvertfall bilde av den om det hjelper deg noe, ville nok tatt turen tilbake og fått en monteringsanvisning, alternativt skaff deg en mann.. http://www.e-magin.s...x?gKey=gr9d2dzk Tilbudet gjelder visst fra i morgen? hmmmm må ha.. takk PS: ser jo ut som det blir en her så kan jeg ev hjelpe deg etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Å, tusen takk! Hvorfor tenkte jeg ikke på å se i katalogen? Tenkte den var gått ut av sortimentet. Det hjalp dessverre ikke med menn, jeg hadde to her i går, og de endte opp med å klø seg i hodet og gå sin vei Ble dessverre ikke så mye klokere av bildet, så jeg krysser fingrene for at du også kjøper, sånn at jeg kan snike i bruksanvisningen din Hvis ikke får jeg høre om de har eller har hatt den inne her i Førde (den er kjøpt i Bergen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Puha.. :-) en stengt butikk og den andre hadde en stk igjen.. :-) med oppskrift. Jeg kan scanne senere skylder deg det for å få fatt i denne hehe.. Takk :-) send meg email kan jeg ta ett bilde foreløpig også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Tusen takk! Sendt deg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Da gjenstår det bare å skaffe billige puter, forslag anyone? 199,- pr.stk blir jo like som som for hammocken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Våre fulgte med, så jeg har dessverre ikke tips. Men denne hammocken er det mest frusterende jeg noengang har vore borti, jeg får det altså bare ikke til jeg HJEELP, Snusken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Fulgte med??? som de på bildet til 750 spenn??? Hmmm nei det står da uten puter i tilbudsavisen.. ' Jeg og vil ha puter NÅ Men jeg får vel heller begynne montere hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Fulgte med som at jeg fikk dem også av besteforeldrene mine De ligner ganske mye på de på bildet, så de er sikkert fra Europris de og. Jeg stemmer for at du begynner å montere så jeg kan snike meg til litt hjelp fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Hmmm.. Jeg og vil ha puter Jeg skal på Jysk nå, ser de har salg på hageputer. Sendt deg bilder, så får du bare spørre om det er noe mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 26. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Så snart knotten gir seg skal det skrus! Jeg MÅ jo bare få det til nå, med bruksanvisning og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Så snart knotten gir seg skal det skrus! Jeg MÅ jo bare få det til nå, med bruksanvisning og bilder Ja det burde du nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Så genialt nå ligger jeg ute med snusken min i fanget mens det kommer en regnskur.. Lykke <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Helt greit å få 50% på gromputene på plantasjen og se de ta 2990 for nesten samme hammocken :-))) sommeren er berga :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 28. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Sommeren er sikra her og, hammocken er oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts