Annegru Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Jeg har plukket utrolig få snegler i det siste, jeg lurer på om leopardsneglen har gjort jobben sin Leopardsneglen min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Og nå så jeg en antisnegleartikkel i lokalavisen min: http://www.budstikka.no/nyheter/na-gjor-de-storst-skade-pa-hagen-din-1.7399465 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Har funnet våpenet mot brunsneglen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Har funnet våpenet mot brunsneglen ah min heltinne.. Det var oppskrifta jeg har leita etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 ah min heltinne.. Det var oppskrifta jeg har leita etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Vi har det beste som finnes mot snegler: En pinnsvinfamilie som bor i hagen her ser vi aldri snegler, annet enn i form av rester etter store etegilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Har det beste som finns mot grevling, piggsvin o.l. nemlig HUND så det skjærer seg litt her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 For å tiltrekke deg pinnsvin til hagen, er det viktig å sette ut skåler med tørrfor kattemat om kveldene og skåler med vann Du kan evt tiltrekke deg katter sånn også, men siden vi har hund, så vil ingen av nabokattene være her, så for oss er det ikke noe problem Melk er ikke bra for pinnsvin, selv om de liker det, er det ikke godt for fordøyelsen deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Vi har jo hund vi og, en meget sosial border collie som elsker å hilse på pinnsvina. Men de bare grynter litt mot ham, og baller seg sammen til han går vekk, så fortsetter de bedagelig med det de evt drev på med før vi kom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Har det beste som finns mot grevling, piggsvin o.l. nemlig HUND så det skjærer seg litt her.. Vent, grevling? Får folk grevling i hagene sine i norge? Det vil jeg og ha! Trodde det var mest i varmere strøk, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Grevling finnes i Norge ja. Jeg er stygt redd for at tørrfor rundt om kring her i nabolaget hadde trukket til seg litt annet enn bare pinnsvin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 (endret) Vent, grevling? Får folk grevling i hagene sine i norge? Det vil jeg og ha! Trodde det var mest i varmere strøk, jeg. Ja du skjønner det at noen av oss bor faktisk på øst / sørøstlandet av Norge.. Sist vi fikk grevling i hagen endte jeg på legevakta.. Men vi hadde en grevlingfamilie for noen år siden, da bodde vi på gård og de hadde sitt eget territorie på gården, det funket faktisk. Ellers har det vært lite suksess, og ihvertfall med han bølla jeg har nå som elsker alt som rører på seg. Vi campet på en øy med grevling og da var det bare å holde seg langt vekke fra dems område. De kan bli ganske hissige, jeg ville ikke ønsket meg de i hagen om du har hund.. Red: Legge til at grevling er veldig territoriale, den siste vi hadde i hagen markerte midt på gårdstunet i oppkjørsla.. Da blir det ikke så mye plass igjen til andre.. Den måtte vekk, Endret 16. Juni 2012 av Kåre Lise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 åh! Bor på vestlandet selv, og her er det ingen grevlinger -.- Skulle gjerne hatt en hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts