Heidihj Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Tirsdag 18. passer best for meg. I morgen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Hvor og hva er status? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Når i morgen kan folk? Evt. når på torsdag. Jeg kan hele dagen i morgen, og etter klokka 12 på torsdag Jeg og Jeanette møttes i Ås sentrum sist gang, og gikk derfra til ulike parker og koste oss. Kan jo være ved gg hallen, eller er det folk der på dagtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Jeg får nok ikke vært med nå dessverre. Aaaalt for mye ting som skjer. Men er gjerne med ved en senere anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Det er veldig mye som skjer på hjemmebane her nå, så tror jeg må droppe treffet. Jeg blir nok ikke med med det første, men resten må jo gjerne møtes en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Vel, det har tatt tre måneder å finne ut av såå. Men jeg har forslag til et sted man kan være, riktignok litt vanskelig å komme seg dit dersom man ikke har bil, men da kan man vel avtale at de som har bil plukker med seg de som vil være med på Vestby stasjon. Det som gjør dette stedet så bra er at det er så godt som inngjerdet (minus 5 meter helt på enden) og helt perfekt å slippe hundene på, og det er mulig for eventuelle barn å huske og skli. Denne "parken" ligger rett nedenfor er en del av Hvitsten Kirke i Vestby. Skjønner ikke helt hvor du mener her.. Vestby stasjon og Hvitsten kirke ligger jo på hver sin side av E6'en.. Så hvor denne "parken" ligger er jeg ikke helt med på hvor er??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen. Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen. Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler Ja det er sikkert oss du har sett, flyr mye uti skauen her vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen. Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler haha Det er jeg som har tatt feil Jeg har blanda den med Vestby kirke jeg da, så da er det ikke så rart jeg ikke skjønte noe, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Hundetreff ved Hvitsten kirke søndag 2.des kl. 15:00 https://www.facebook...74459559264311/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hundetreff i Akershus/Østfold området snart anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts