Marthe Langholm Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Idag fikk jeg lillegullet mitt som jeg har venta lenge på. Verdens skjønneste, og navnet ble Diesel Junior(Diesel), akkurat 2mnd idag Noen som greier å tippe hvilken raser han er blanding av? blir morro å høre om noen tipper rett ha en fin kveld videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 kan gi ett lite tips, han er blanding av 3 forskjellige raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Har du ikke bedre bilde av han da? Han var ihvertfall forferdelig søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Schæfer, husky, og noe annet... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Har du bedre bilder av han i helprofil, og ansikt, og noe man kan bedømme høyde etter? Sent fra min iPad ved bruk av Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Gratulerer med nyhund! Schæfer, husky, og noe annet... Det tenkte jeg også. Schæfer, husky og buhund, bare for å gjette noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrabel Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Gratulerer så masse med valp,han var kjempe skjønn. Schæfer var det første jeg tenkte. Men kanskej litt golden også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Idag fikk jeg lillegullet mitt som jeg har venta lenge på. Verdens skjønneste, og navnet ble Diesel Junior(Diesel), akkurat 2mnd idag Noen som greier å tippe hvilken raser han er blanding av? blir morro å høre om noen tipper rett ha en fin kveld videre Elghund, buhund og Golden kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Elghund, golden og border collie.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 det er veldig mange som er nærme her ja Kan si at Schæfer, og Alaskan Husky stemmer, men mangler en rase til hmm, skal se om jeg får lastet opp ett til ! tusen takk ja forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Grå elghund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Her er ett bilde av han når han står noen som greier å tippe den tredje rasen i han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Schæfer, alaska husky og pyrenee!?!?! Harehund?? Akita? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 nei, ikke grå elghund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 nei, men dere begynner å nærme dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Berner sennen?? Leonberger?? Chihuahua?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 hahah, tatt seg ut med en chihuahua inn i denne rasen ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Lapphund? Beagel? Whippet? Border Collie? Collie? Corgi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 rottweiler? en eller anen type retriever? kanskje beagle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Tipper beagle er tredje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 nei, er ikke det gitt. litt vanskelig å gjette tredje rasen i blandingen. Kan si at det er en kraftig hund, som brukes i sledekjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 MALAMUTE!? samojed?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Han er dritsøt! Men bare for å pirke, så er ikke alaska husky noen rasehund, altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Langholm Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Ja, Caro! Helt rett at det er en malamute hehe Nei er jo en blanding i seg selv alaskan husky, med mange forskjellige polarhunder, men så har man jo bare fått ett rasenavn lell da så regnes som blanding av 3 raser denne krabaten da blir en stor kraftig kar, med mange forskjellige trekk til de forskjellige rasene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Må få brukt seg i trekk denne karen da, når han blir større 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts