Ingvild Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Har ikke meldt på ennå, men det ser ut til at Geos første valpeshow blir lørdag 14. juli. Da er han 4,5 måneder gammel. Spennende! Vet noen av rimelige campinghytter, motell e.l. i området? Jeg har planer om å kjøre ned dit i løpet av fredagen, og så til Ås etter utstillinga, og deretter til Hemsedal på søndag. Noen som kan være interessert i å dele hytte, kanskje? Hvem andre skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Ingvild, du er hjertelig velkommen hit dersom du vil det? Det er 45 minutter herfra til Vålerbanen, og jeg har også tenkt meg dit. Jeg skal også til hemsedal den 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Jeg satt og lurte på om jeg og pia skulle dra dit.. men er ganske langt for bare en dag.... hmmmm tenker på det! men om vi drar dit,også overnatter hos jankaa og stiller og drar opp huff for en rundtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Som sagt i AN, jeg håper på å få masse hyggelige jenter på besøk i det lille pepperkakehuset mitt i sommer, så planlegg gjerne å legge ruten innom Janka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Ingvild, du er hjertelig velkommen hit dersom du vil det? Det er 45 minutter herfra til Vålerbanen, og jeg har også tenkt meg dit. Jeg skal også til hemsedal den 15 45 minutter i hvilken retning? Jeg kjører alene fra Stjørdal (Nord-Trøndelag) på fredagen og er ikke så veldig vant til langkjøring, så jeg vil ikke kjøre lenger enn nødvendig. Vurderer heller å stoppe litt lenger nord og heller kjøre litt ekstra lørdag morgen. Må uansett til Ås på lørdag, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 45 minutter i hvilken retning? Jeg kjører alene fra Stjørdal (Nord-Trøndelag) på fredagen og er ikke så veldig vant til langkjøring, så jeg vil ikke kjøre lenger enn nødvendig. Vurderer heller å stoppe litt lenger nord og heller kjøre litt ekstra lørdag morgen. Må uansett til Ås på lørdag, tror jeg. Åh, det er jo kanskje litt vesentlig Det er 40 minutter sørover. Men, med Pia og Anette her er det mye hyggeligere enn en eller annen dårlig rasteplass altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Vurdere å dra jeg også med en venninne. Hun utstilling og jeg lydighet. Lurer på å telte den helgen Vi får se Har aldri vært på en sånn stor utstilling og deltatt selv så det blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Vi kommer. Må hjelpe til begge dager, men tror nok jeg stiller en av hundene, evt en på lørdag og en på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Denne kan bli aktuell.. vi får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Geo er nå påmeldt på lørdagen. Det blir gøy! Jeg vurderer fremdeles om jeg skal melde på søndagen... Når jeg først er i området kunne jeg kanskje blitt over til søndag og stilt da (selv om jeg muligens bør kjøre før gruppefinalene, for ja selvfølgelig kommer vi til dem, hehe ). Jeg har et par dager til å tenke på før fristen går ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 Heia Geo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Om noen har problemer med å melde på, så er dette grunnen: Vi i Åsnes og omegn hundeklubb samt Norsk eurasierklubb, er klar over at Nkk sine sider ligger nede. Noe vi beklager på det sterkeste, til dere som prøver og melde på til Vålerbanen. Prøver og få tak i den som er ansavrlig for NKK sine sider, og håper at feilen er rettet opp igjen i morgen. Fristen får ordinær pris er utsatt tom søndag 17 juni. Igjen beklager på det sterkeste dette problemet, som ligger utenfår våres områder. Skulle dere fortssatt ha probemer i helgen så ta kontakt med oss per mail eller tlf.nmr som står i annonsen i hundesport. Del gjæren denne infoen. Mvh Håkon Hjørnstad Leder i Åsnes og omegn hundeklubb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Jeg har veldig lyst til å være med, men klarer ikke å skjønne hvor denne vålerbanen er? Er litt fjern tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Braskereidfoss, ikke så langt unna Flisa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Braskereidfoss, ikke så langt unna Flisa. aha, takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Vi tenker på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Hmhmhm. Jeg hadde jo egentlig mistet ordinær frist, men nå rekker jeg fremdeles å melde på søndagen til ordinær pris. Det hadde jo vært litt gøy når jeg først er der nede, da? Men jeg tror ikke jeg rekker å bli igjen til gruppefinalene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Vuderer det forsatt,men er litt usikker faktisk Edit: Nei forresten kun lundehunden som kan delta og gidder ikke reise så langt når hun ikke har noe å hente der Men fin dommer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2012 Vi er på ferie da, så kommer ikke. Men vurderer å anbefale en av mine valpekjøpere å dra hit, men trenger da dyktig og erfaren handler for å stille en meget snill og grei basselusk. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 I følge NKKs terminliste, går ordinær frist ut i dag. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur en av dagene, vil jo stille krøllebølle, Norris mangler et lite cert, og jeg kunne tenkt meg å gå LP for dommeren på lørdag (vi har ikke trent noe særlig det siste halvåret, men det er vel en ørliten bagatell, bare? Det er jo nesten en mnd igjen, liksom ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Da er vi påmeldt på lørdagen Litt synd at vi ikke rekker søndagen, men jeg vil heller at vi skal rekke Hemsedal ! Stressapetrine, very much Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beluga Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Skal ikke stille, men skal dra opp og hjelpe til begge dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Skal stille søndag, begge hundene, samt starte klasse 1 lydighet med Lundii. Dersom hvisomatte BIR/BIM med dyra, noen som kunne tenke seg å stille en etna i ring 10 hvis kjæresten min ikke vil? (han har aldri stilt hund før) Oppmøtetid 10:30, men sikkert senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Har fått PM for søndagen, men ikke lørdagen enda (lydighet). Gru gleder meg da det har blitt dårlig med trening den siste uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Jeg vil ha PM!! Har bare meldt på lørdagen. Og jeg er spent, selv om vi bortimot garantert er eneste kelpievalp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts