Kaja Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Ja jeg har jobbet ende med henne på bakken, presse på sidene, smatte for frem, hooooe for brems, ståååååå/hoooooe for full stopp osv. Har ikke fått tømme-kjørt, men det skal jeg jo alltids få til alt i løped av denne uken, så det kan jo hjelpe på endel det!! Føler meg dum, har hatt disse planene i hode lenge, men idet jeg starter så er alt glemt, fokuserer bare på å sitte oppå osv...phjo, må skjerpe meg kjenner jeg Longering er noe vi gjør ofte, neste annenhver dag og hun kan mye de lyd signalene osv Longering er veldig ensformig og ikke bra å gjøre for ofte:) Men man kan også da tømmerlongere (altså med to tøyler) for å bruke begge tøylene mens man longerer, da er det lettere å jobbe de riktig og de lærer masse av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Artig å følge med på hvordan det går med Rós Hennes mor, Pila, har nå flyttet hjem til oss! Henta henne i dag, og hun skal få noen dager med ro før vi begynner å trene. Hun er svært lite håndtert og brukt de siste årene, så det er mye trening å ta igjen der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts