Gå til innhold
Hundesonen.no

Ett par bilder. Med det gamle kameraet. :(

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg tok i dag..

Først noen oppstillingsbilder.

Ett bilde tatt av Gunn. (8mnd på bildet)

7-8mndDiegohel.jpg

Ett bilde tatt i dag. (10 mnd) Har han forandret seg eller?

Oppstilingsbilde.jpg

CIMG7777hodet10mnd.jpg

Hodebilde

30213Hodet.jpg

Fronten. Det arrogante utrykket igjen. *sukk*

CIMG777310mnd.jpg

Også noen julebilder. :)

Fikk ett litt "jeg er deilig" utrykk her.

CIMG7808nisselue.jpg

CIMG7798julebilde.jpg

Måtte finne en ny plass å henge julekulene.

Tanna passet helt fint. :P

CIMG7801julebilde.jpg

CIMG7804blkule.jpg

Skrevet

han har blitt litt mørkere i fargen og gjerne en smule mere rynkete i ansiktet(stemmer det) han ser mere voksen ut i ansiktet.

men må no si at han stiller seg fint da, og det herlige uttrykket i ansiktet på de siste bildene bare helt typisk chowchow altså(pass godt på han så jeg ikke kommer å henter han og sitter igjen Aiwa til deg :):PTuller meg deg altså han har blitt enda finere enn som valp om det er mulig). :wink:

Skrevet

Så fantastisk flotte bilder!!! :) og sist, men ikke minst Diego! :P Den hunden er virkelig en flott utgave av rasen! :P Også ser jeg at Diego virkelig har glimt i øyet.

Skrevet

så herlig han er! han har så flotte uttrykk på bildene :)

han har jo forandret seg masse. pelsen har blitt mørkere og hodet har blitt bredere :P

Skrevet

Han har fått mye mer pels (spesielt i kragen!) han har blitt kraftigere og blitt mer voksen i uttrykket. Og halen har blitt mye mer fyldig!

Dette lover bra :)

Skrevet

Hoho :) Diego altså! At han finner seg i det! Hoho.. Den dagen jeg får henge julepynt på LiLi er nok den dagen hun ligger i narkose eller har tatt sitt siste sukk :P Han er bare morsom den karen! Synd med kameraet ditt da :P

Skrevet

Å, chow chow`er er som bamser :) Søte og gode, og sikkert veldig myke også.. Skjønn er han! Likte spesielt bildet der han har glitteret med juletrekula over seg :P

Skrevet

Takk, takk.. :P

Han der tullingen finner seg i det mest, syns det er helt utrolig. :)

Satt å måpte selv når jeg prøvde for løye å feste glasskula på tannen hans, også reagerer han ikke.

Og selvsagt pynten på øret hans. :P

Ja, han har fått større hode, bredere brystkasse (Thank god) fyldigere pels, mørkere pels, kraftigere benstamme, større hale.

Som Lazita sa: Mer rynkete fjes. :P

Også viser Scowl uttrykket mye bedre.

Så han er på rett vei nå, selv om jeg ikke vil ha en for tung hund.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...