Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Prøver å lære Mana å bade... Skal få henne uti med meg når vi skal bade en dag. Hun begynner å bli veldig glad i bekker og vasser lenger og lenger uti når det er varmt.

Skrevet

Tipsy ble hjemme av div grunner :) Hun fikk badet seg på kvelden i stede ;)

Men vil ha bilder av henne oooogså :D

Hvor gammel er monti nå forresten? han er skikkelig lekker!

Skrevet

Men vil ha bilder av henne oooogså :D

Hvor gammel er monti nå forresten? han er skikkelig lekker!

Hehe, skal prøve en dag ;) Monti er blitt drøye 9 måneder nå. Tusen takk, jeg er selvsagt helt enig :innocent:

Skrevet

Å, jeg vil også ha badeglade hunder! Nok en ting de må lære seg. Det ser så idyllisk ut! Herlige bilder. :ahappy:

Skikkelig idyllisk. De kan plaske rundt sånn i timevis!

Jeg også! :aww: Her vasser min til nød til buken blir våt, så er det inn på land igjen.... 2 ganger har han svømt og begge var ufrivillig... :rolleyes2:

:lol: Labbisen joey ville ikke svømme. Men eieren ble med han ut, litt ufrivillig svømming med en gang, så kom det plutselig av seg selv :D Men så er han ikke det minste redd vann, måtte vel bare finne ut at han kunne svømme.

Prøver å lære Mana å bade... Skal få henne uti med meg når vi skal bade en dag. Hun begynner å bli veldig glad i bekker og vasser lenger og lenger uti når det er varmt.

Sånn begynte det med Monti og ;)

Härliga badbilder!

Tusen takk :)