Red Merle Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Noen som skal? Vi skal ikke stille ut, men vurderer å gå LP 1. Dog har vi trent litt for lite, men vi trenger konkuranse treningen i seg selv. Dommer for LP 1 er Terje Haugen, noen som kjenner til ham? Uansett tar vi iallefall turen en av dagene for å titte på Aussiene Påmeldingen går ut den 25/05-2012, og man må kan ikke melde på elekstronisk, men man må melde på via mail, etter hva jeg forsto her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jeg skal gå dobbelt rally begge dagene med Odin. Noen som har lyst til å stille ut Kovu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jeg skal stille Avalon. Han står for championatet i Drammen, men man vet jo aldri hvem som kommer, så vi safer med å melde på litt ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Har ikke hundesport for hånden, kan noen sjekke om granden kan meldes på, og basenji? Om en av mine meldes på kan jeg stille Kovu også,simira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Vi skal stille Leo er jo i traktene her vo bor, så det blit en behagelig utstillingsdag Kaja-T&A: Basenji og grande kan stilles i følge terminlista på NKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Vi har litt lyst å ta oss en tur. Oscar blir jo 9 mnd den 14 juni, så her kunne man jo prøvd ham i junior klassen for første gang. Får gruble litt på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jeg vet ikke om jeg er bra nok,men jeg har jo veldig lyst.. kanskje jeg skulle prøvd rally lp for å myke opp issi sin stevne nervøsitet? Tror ikke jeg tørr å gå for arild berntsen da det bare har gått så grusomt hver gang nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Hm... Kanskje det kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jeg vet ikke om jeg er bra nok,men jeg har jo veldig lyst.. kanskje jeg skulle prøvd rally lp for å myke opp issi sin stevne nervøsitet? Tror ikke jeg tørr å gå for arild berntsen da det bare har gått så grusomt hver gang nå Synes jeg hørtes kjempelurt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jeg kommer med begge mine og håper at det ikke kræsjer for en gang skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Vi tenker å melde på alle tre på utstillingen Bare for "kos" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 jeg skal gå agility med Ben på Lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Har ikke hundesport for hånden, kan noen sjekke om granden kan meldes på, og basenji? Om en av mine meldes på kan jeg stille Kovu også,simira Kan jeg få sitte på ned, kanskje? Betaler selvsagt bensinpenger. Skal du stille begge eller bare en av dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg vet ikke om jeg er bra nok,men jeg har jo veldig lyst.. kanskje jeg skulle prøvd rally lp for å myke opp issi sin stevne nervøsitet? Tror ikke jeg tørr å gå for arild berntsen da det bare har gått så grusomt hver gang nå Jammen, ikke noe problem. Det er Arild ERIKSEN som skal dømme, ikke Berntsen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Kan jeg få sitte på ned, kanskje? Betaler selvsagt bensinpenger. Skal du stille begge eller bare en av dagene? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal eller ikke, og eventuelt hvem! Blir det begge dagene regner jeg med at jeg sover der. Skal tenke fram til den 25 Blir det slik at jeg drar kan du selvsakt sitte på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Om vi drar, drar vi på lørdag, men ser ut til at den helgen ikke passer så godt alikevel for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal eller ikke, og eventuelt hvem! Blir det begge dagene regner jeg med at jeg sover der. Skal tenke fram til den 25 Blir det slik at jeg drar kan du selvsakt sitte på Vil det si at du har fått byttet jobbvakt? Og vil stille Kovu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Det var egentlig planen, men skal i brylupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg skal! (hvis jeg tørr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg vil! Men forstod ikke hvordan man melder på valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg vil! Men forstod ikke hvordan man melder på valper? Valpeshow Vi har valpeshow for alle raser. Det vil si at du kan melde på valper fra andre raser enn de vi har på vår offisielle utstilling. På lordagen kan du melde på valp fra alle raser via samme sted som voksne. På søndagen må de som ønsker å melde på valp fra alle raser gjøre det under u,off/show på terminlisten. http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=304 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Noen som kan sjekke hvem som er dommer på AK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Vi har valpeshow for alle raser. Det vil si at du kan melde på valper fra andre raser enn de vi har på vår offisielle utstilling. På lordagen kan du melde på valp fra alle raser via samme sted som voksne. Jeg leste det, men hvor melder man på voksne? På dogweb'en? Hunden min er nemlig ureg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Man kan melde på ureg valp via dogweb også, mener jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Noen som kan sjekke hvem som er dommer på AK? Det kan du se her http://www.sandefjordhundeklubb.com/dokumenter/Annonse_SHK_endret_mai.pdf Noen som har stilt for dommer Terry Berrios, Usa og vet hvordan hun er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts