Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny bamse - kanskje på tide!?

Ina

Recommended Posts

En av de første dagene Eso var her så fikk han en bamse av meg. Den har vært trofast i alle disse månedene, men jeg tror nok at den har sett sine beste dager nå :lol:

Bamsen lever fortsatt, bildet er tatt i juni/juli:

IMG_0819_lite.jpg

Dette er det jeg greide å finne igjen av "bamsen" i går:

IMG_2904_lite.jpg

Han har vært ekstrem til å stjele andre bamser de siste mnd, kun fordi hans egen var så ødelagt. Han "klatret" opp i hyllene mine og tok bamser, mamma har satt ut noen nissebamser nå til jul, de fikk ikke stå i fred mange minuttene.

Så jeg fant ut at det kanskje var på tide at han fikk en ny en. Ahh.. jeg brukte laaang tid på å bestemme meg hvilken en av mine bamser han skulle få denne gangen (jeg har mellom 2 og 300 bamser, alle bamsene har jo sin historie, og jeg husker alle historene, så er litt fælt, hihi..)

IMG_2903_lite.jpg

Men ihvertfall. Eso sto og hylte og viste ikke hvilket bein han skulle stå på når jeg viste han en ny bamse. Og når jeg sa "versågod Eso" og ga bamsen til han, så var han så siiiiiinnsykt stolt. Så nå går han med den nye bamsen i munnen hele tiden, og rører ikke julebamsene lengre :lol:

Hehe.. Han er ihvertfall like gal etter bamser som jeg er :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Chica elsker også bamser. Hun fikk to da hun kom hit, men fant fort ut at hun kunne stjele bamsene i hylla mi og bringe dem alle ut i stua. Vi begynner å bli vant til masse leker på gulvet nå ja :lol:

Ingen av bamsene har blitt ødelagt ennå(nå er ikke kjeven til Chica så veldig stor heller da), så får se hvor lenge de varer. Noen av dem kan nok ta en vask snart i alle fall. Stakkars bamsene mine!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...